Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:8 Track.Hvor mye aktivitet er d om dagen?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1:8 Track.Hvor mye aktivitet er d om dagen?

    Hei, Jeg har veldig lyst til og kjøpe meg 1:8 Track utstyr igjen og reise ned til oslo på vervenbukta, og kjøre litt.Hvor mye aktivitet er d med 1:8 nå for tiden?evnt komme i kontakt med noen aktive. Har angret veldig mye på at jeg solgte 950r'n og utsyret mitt

  • #2
    Jeg skal begynne og kjøre 1:8 track. prøvde det i løpet på i spydeberg. skjønner ikke hvorfor ikke fler kjører det. var jo helt rått og kjøre. i spydeberg klubben veit jeg at det er fremgang med 1:8 track fører samt noen i oslo også, så jeg tror det at den klassen kommer til og vokse i løpet av 1-2år. vi var jo 11 påmelde til løpet i spydeberg. håper vi kan vise klubben i norge at det blir interresse for 1:8 track, sån at vi kan ha flere NC løp rundt om i landet. blir sikkert noen turer over til sverige for kjøre 1:8 Track neste pr også. tror det var Em som skulle arranger på west-8 i gøteborg neste år.
    Shepherd V10 - Novarossi
    Serpent S120 Link - LRP

    Comment


    • #3
      Originally posted by Rc8 View Post
      Hei, Jeg har veldig lyst til og kjøpe meg 1:8 Track utstyr igjen og reise ned til oslo på vervenbukta, og kjøre litt.Hvor mye aktivitet er d med 1:8 nå for tiden?evnt komme i kontakt med noen aktive. Har angret veldig mye på at jeg solgte 950r'n og utsyret mitt
      Du kan prøve å kontakte frodei her på forumet. Han kjører aktivt, og har bra kontakter på biler og utstyr.
      Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
      Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

      Comment


      • #4
        Takker! Har fått fatt i noe utstyr så nå er vi i gang igjen Sitter og snekkrer en Shepherd velox om dagen,og dette er d råeste jeg har sett.

        Comment


        • #5
          Har fått ting oppe og gå nå,Kjørte hele forrige helg på hverven bukta,Blir litt rusten av og kjøre buggy de 2 siste årene Er Kjempe fornøyd med velox'n også, Har tenkt meg en tur til Spyderberg til helgen hvis d blir spådd nogenlunde vær og hvis set up systemet kommer fra soppen.

          Comment


          • #6
            er nesten ferdig og montere min Shepherd nå. klør i fingra for og få kjørt inn. hører det er del som har 1:8 track nå. så jeg tror denne klassen er på vei opp nå. det blir full Nm sesong på meg neste år. kanskje et eller 2 utlanske løp også. men for at det skal bli mere løp neste år så må førerene komme på løp sån at klubbene ser at det lønsomt og søke på 1:8 track løp.
            Shepherd V10 - Novarossi
            Serpent S120 Link - LRP

            Comment


            • #7
              Originally posted by Rc8 View Post
              Hei, Jeg har veldig lyst til og kjøpe meg 1:8 Track utstyr igjen og reise ned til oslo på vervenbukta, og kjøre litt.Hvor mye aktivitet er d med 1:8 nå for tiden?evnt komme i kontakt med noen aktive. Har angret veldig mye på at jeg solgte 950r'n og utsyret mitt
              Du får bestemt deg?
              MBX-6
              Slash 4x4 rtr
              - Midtskogen Raceway-

              Comment


              • #8
                Finn på noe annet jan du har snart 4000 poster Jeg har mbx6 min og har ikke tenkt og sette den på hylla

                Comment


                • #9
                  Ringte Micromonsters i dag og dem hadde levert bil nr10 på lørdag inkl min.Så det begynner og ligne noe,Jeg har vært inne på tanken ang løp jeg og men d blir ikke denne sesongen,Trenger mye trening enda men mekken er da værtfall på plasssend en pm med mobil nr og navn så går d kansje ann og få samkjørt treningene.

                  Comment


                  • #10
                    Da var det min som var nr 10. hentet min på lørdag. ja så fort detta møkka været gir seg så skal jeg begynne og kjøre inn motor i spydeberg. må få trent litt på bukte før nm også
                    Shepherd V10 - Novarossi
                    Serpent S120 Link - LRP

                    Comment


                    • #11
                      Til helga 24.25.26 juli kommer jeg til og være på hvervenbukta og ta en tur til spydeberg har aldri vært på spydeberg motorklubb enda, men har hørt at dem skal ha ei knall fin onroad bane der. Er d noen som vet om spydeberg banen er stengt på fredager, ifølge en mail jeg fikk er ikke fredag nevnt. eller er d grunnet løp. Håper noen flere tar turen med 1:8 track bilene sine i helga

                      Comment


                      • #12
                        Banen er åpen i dag og på lørdag og søndag. ikke fredag. ja nå er jo ferie dager så kan ikke forvente at alle kommer. jeg skal dit og få fin justert motoren i dag vis været hiolder seg.
                        Shepherd V10 - Novarossi
                        Serpent S120 Link - LRP

                        Comment


                        • #13
                          Bukta

                          Blir nok en tur til Bukta i hvertfall på Lørdag...... Og kansje Søndag, men dette er litt med værforbehold.....
                          Frode Iversen
                          Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

                          Comment


                          • #14
                            Har vert på Spydeberg i dag og sett på anlegget og det ser knall bra ut,Kommer til og Være der søndag 26.07 hele dagen hvis været er bra.

                            Comment


                            • #15
                              Kommer til og være på spydeberg 14.15.16 august,ta med trackbilene deres og bli med vet at d er 10 andre i oslo og omegn som har shepherd bilerDette er jo været som styrer self.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X