Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:8 Track.Hvor mye aktivitet er d om dagen?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Kjetil Berntsen View Post
    Det kreves jo en bensin pumpe, innsugsmanifold med en dyse og en styresentral og masse ledninger pluss en temp føler og turtals føler og en posisjosnføler. sentralen må jo vite ØD på motoren vis ikke så får den feil forbrenning, og at alle produsenter av fjernkontroller kommer med 4 kanal som standar. kan jo ikke kreve at alle skal kjøre 4-pk. også trengs det strøm til innsprøytnings annleget også trengs det plass til og montere og orginale fester til pumpe osv. sånne ting er påkrevd at det skal være montert etter lover og regler av internasjonalt forbund. høres ut som veldig mye styr og mye mikk. vis det skulle komme på markedet så vil det være en eller annen som vil finne opp et mappings program for at bilen skal gå bedre.(som en chipp til vanelig bil). og da kan man jo tenke seg penge summene som vil komme. tror det vil funke dårlig gitt putt på vinger på en 1:8 track bil i dag, så tar den av på slutten av lang siden. trengs det da og gå fortere???
    Nå tenker du for komplisert Produktet finnes, og det er mye enklere. OG det fungerer som bare det! Videre er dette ikke for å få mer fart, det er for å lettere få det til å fungere (ingen motorjustering nødvendig), mindre ras, lengre holdbarhet osv.
    Life's too short to go slow! www.ymr.no

    Besøk mitt showroom

    Comment


    • #62
      Gammelt ræl

      For dere jyplinger som slapp å slite med "gammelt ræl" i gamledager, ta en titt her:



      Pluss Slide da, se hovedmenyen via ymr

      Life's too short to go slow! www.ymr.no

      Besøk mitt showroom

      Comment


      • #63
        Skulle så gjerne hatt mulighet til å høyre klikke så jeg kan åpne i faner. Da kunne jeg sammenlignet de forskjellige modellene.

        Hvert innom der før, ordentlig tøft SHY.
        ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

        Comment


        • #64
          Nå er shepherden klar. gleder meg til kjøringa begynner. er det noen som kommer til og dra sydover til danmark feks. for og kjøre litt før. eller begynner de samtidig som oss?
          Shepherd V10 - Novarossi
          Serpent S120 Link - LRP

          Comment


          • #65
            1:8 Trackgutta er i hi enda
            Jeg har snekra meg en 966 i vinter så sitter og lurer på hvorfor jeg egentlig bor i Norge

            Comment


            • #66
              1/8 Track

              Da er vi to Kjetil. Men vi må vel vente en liten stund til..
              Blir gjerne med en tur hvis du finner ut noen steder som starter litt tidligre en hva det ser ut som her akkurat nå.....
              Frode Iversen
              Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

              Comment


              • #67
                ja skal skjekke ut litt i syd skandinavia eller nor tyskland. gleder meg til kjøringa starter.
                Shepherd V10 - Novarossi
                Serpent S120 Link - LRP

                Comment


                • #68
                  Ja gjør så Kjetil så snakkes vi. Her er alt oxo snart på stell....
                  Frode Iversen
                  Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

                  Comment


                  • #69
                    Jøss, har du bytta til Motonica du....
                    Tor Arne Nicolaisen GMBK

                    Lei av å knuse motstandere!

                    Comment


                    • #70
                      Jepp det ble det nå
                      Frode Iversen
                      Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

                      Comment


                      • #71
                        Da var det gått og være igang igjen. Godt og kjenne lukten av NITRO på banen på klepp.
                        Takk til Gutta der for en fin dag på banen og en morrsom bane og kjøre på
                        Frode Iversen
                        Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

                        Comment


                        • #72
                          Gmbk stiller med 4 biler til årets sessong. Så jeg synes det ser lovende ut i år.
                          Håper bare noen kan arr et klubbløp i 1:8 Track det hadde ikke gjort noe med et eller to løp til.
                          Vi har dessverre ikke bane til disse bilene! Godt Kodal ikke er langt unna hehe
                          Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                          Comment


                          • #73
                            begynner og nærme seg nå. SMK har ca 4-6 førere i 1:8 track. vi har frest bort snøen på banen, det ligg litt snø igjen på gress flekkene, men det er ikke mye igjen. er ikke så lenge til den første bilen blir startet der i år. Hadde vert kult med et klubb løp ja. skal se om vi kan skli inn et løp i år. på melding til nordisk på west 8 i gøteborg har åpnet. håper det kommer mange fra norge.
                            Shepherd V10 - Novarossi
                            Serpent S120 Link - LRP

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Kjetil Berntsen View Post
                              begynner og nærme seg nå. SMK har ca 4-6 førere i 1:8 track. vi har frest bort snøen på banen, det ligg litt snø igjen på gress flekkene, men det er ikke mye igjen. er ikke så lenge til den første bilen blir startet der i år. Hadde vert kult med et klubb løp ja. skal se om vi kan skli inn et løp i år. på melding til nordisk på west 8 i gøteborg har åpnet. håper det kommer mange fra norge.
                              Gi meg meg et pip da Kjetil når det er klart for litt kjøring der borte.
                              På 46430678
                              Frode Iversen
                              Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

                              Comment


                              • #75
                                Det skal jeg gjøre Frode. Regnet med til neste helg kanskje. For se an hvordan været blir utover uka
                                Shepherd V10 - Novarossi
                                Serpent S120 Link - LRP

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X