Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:8 Track.Hvor mye aktivitet er d om dagen?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Fint Kjetil
    Frode Iversen
    Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

    Comment


    • #77
      Hadde tenkt og komme nedover helga 17-18 da blir d to 1:8 trackbiler hvis den andre bilen blir kjøreklar.Hvis d ikke er noen der og kjører er d muligheter for 220v da? skulle ha forvarmet motoren min,Og betaling av baneleie,kan noen evnt sende meg en pm om det.

      Comment


      • #78
        1/8 Track

        Bare si fra du så dukker det nok sikkert opp noen flere.
        Hvor har du tenkt deg da???
        Alle banene har 220v. Og ingen av dem som tar treningsavgift.
        Frode Iversen
        Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

        Comment


        • #79
          regner med at jeg kjører litt i morra. du også frode??
          Rc8 - send meg en melding( 93231933 ) vis du kommer til spydeberg neste helg. og ja det er 220V der uansett.
          Shepherd V10 - Novarossi
          Serpent S120 Link - LRP

          Comment


          • #80
            Jepp det er planen det Kjetil. Lasse kommer oxo fra Larvik.
            Så vi får bare håpe været holder seg slik til imorgen
            Frode Iversen
            Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

            Comment


            • #81
              Takk Kjetil.Blir kjøring på spydeberg helga 17-18,Jeg ville bare vite om strømmen sto på når vi kommer

              Comment


              • #82
                kjørte på søndagen, og bana er rett og fin etter vinteren.
                Shepherd V10 - Novarossi
                Serpent S120 Link - LRP

                Comment


                • #83
                  Noen som skal til Spydeberg på Søndag eller???????
                  Frode Iversen
                  Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

                  Comment


                  • #84
                    Noen som skal til Spydeberg 2 mai eller???????
                    Frode Iversen
                    Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

                    Comment


                    • #85
                      Hallo folkens....
                      Hadde vært MORRO med litt flere enn bare 6 stk i 1:8 track klassen til helga da... Vet det er mange som har biler og utstyret stående.
                      Meld dere på så blir klassen kansje STOR igjen....
                      Frode Iversen
                      Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

                      Comment


                      • #86
                        Er det noen liste over hvor i norge det kjøres 1:8 track? Jeg hadde vært med hver eneste helg om jeg hadde hatt en bil som kunne fraktet meg til de forskjellige banene

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by Alex View Post
                          Er det noen liste over hvor i norge det kjøres 1:8 track? Jeg hadde vært med hver eneste helg om jeg hadde hatt en bil som kunne fraktet meg til de forskjellige banene
                          - Oslo.
                          - Spydeberg.
                          - Kodal.
                          - Klepp.

                          Her har du noen baner det kjøres på Alex.
                          Frode Iversen
                          Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

                          Comment


                          • #88
                            Takk Er det mulig å få lov til å komme å trene litt på de banene eller må det kjøres løp? Om det er noen treningsdager der i sommer vil jeg gjerne komme å trene litt, har aldri kjørt på en skikkelig bane før hehe. Det er sikkert mye gøyere enn å kjøre på parkeringsplasser.

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Alex View Post
                              Takk Er det mulig å få lov til å komme å trene litt på de banene eller må det kjøres løp? Om det er noen treningsdager der i sommer vil jeg gjerne komme å trene litt, har aldri kjørt på en skikkelig bane før hehe. Det er sikkert mye gøyere enn å kjøre på parkeringsplasser.
                              Det er bare og kontakte klubbene ang treningstider og slikt.
                              Beste treningen er LØP...
                              Frode Iversen
                              Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

                              Comment


                              • #90
                                Kan vel ikke være en 1/8 track løps bil som her er tale om ?? I så fall må den da ha en temmelig slepet schassiplate hvis den har kjørt runt på parkerings plads.
                                Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
                                Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X