Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:8 Track.Hvor mye aktivitet er d om dagen?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Jo det er en 1/8 løpsbil. Har kjørt den på en parkeringsplass som har nylagt asfalt, og chassis plata har ikke mange skrammene

    Comment


    • #92
      Nå syns jeg at de som har en 1/8 Track bil melder seg på løp. må ikke være best eller kjørt trening i 2 år før man kjører løp. det er bedre trening og kjøre løp enn og bare kjøre runde på runde på trening. Denne klassen trenger sjafører. vet at det finnes nesten 20 biler i Norge, og mange av de har vi ikke sett på løp. Så dere som har biler, meld dere på løpene og vis dere er usikkre på noe, så hjelper 8`r gjengen til.

      Neste løp er 3 juli og kjøres på kodal. vi er noen som prøver og kjøre sammen på treningene og vi kommer sikkert til og ta noe treninger sammen i kodal. vis det er noen som har lyst til og bli med på dette, så er det bare og sende en PM eller skrive i tråden.

      Snart kommer det helt ny asfalt på hverven i oslo. da er det helt sykt og kjøre 1/8 Track. makan til feste skal man leite lenge etter. og Nm skal i oslo på ny asfalt. kommer til og bli helt sykt.
      Shepherd V10 - Novarossi
      Serpent S120 Link - LRP

      Comment


      • #93
        Kom gjerne med forslag på hvordan vi skal få med alle disse som har utstyret stående.
        Mange som bare trener men. Er dem redde for og konkurere?? Redde for og være i veien???
        Eller hva er det??
        Vi har alle vært nybegynnere.
        Solgte ikke MICROMONSTER 20 stk Sist sommer??? Har Bare sett 2-3 stk av DEM
        Frode Iversen
        Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

        Comment


        • #94
          Originally posted by frodei View Post
          Kom gjerne med forslag på hvordan vi skal få med alle disse som har utstyret stående.
          Mange som bare trener men. Er dem redde for og konkurere?? Redde for og være i veien???
          Eller hva er det??
          Vi har alle vært nybegynnere.
          Solgte ikke MICROMONSTER 20 stk Sist sommer??? Har Bare sett 2-3 stk av DEM
          Flott at dere prøver å få opp aktiviteten!

          Mitt syn på saken er at de som har gått lei eller ikke har tid lenger... glem dem!

          Tenk nyrekruttering!

          Prøv å få flere butikker til å selge biler, og ta godt imot nye fjes på banen!
          Life's too short to go slow! www.ymr.no

          Besøk mitt showroom

          Comment


          • #95
            Originally posted by SHY View Post
            Flott at dere prøver å få opp aktiviteten!

            Mitt syn på saken er at de som har gått lei eller ikke har tid lenger... glem dem!

            Tenk nyrekruttering!

            Prøv å få flere butikker til å selge biler, og ta godt imot nye fjes på banen!
            Glemme meg...??

            Comment


            • #96
              Originally posted by Sveberg View Post
              Glemme meg...??
              Hvem er du?
              Life's too short to go slow! www.ymr.no

              Besøk mitt showroom

              Comment


              • #97
                Originally posted by SHY View Post
                Hvem er du?
                ..........

                Comment


                • #98
                  For kjøre løp da vettu svaberg. haha
                  Shepherd V10 - Novarossi
                  Serpent S120 Link - LRP

                  Comment


                  • #99
                    Hadde en veldig bra dag på bukta onsdag 28, vi var vel en 5-6 trackbiler og 4 1:10 biler,Helt nydelig og kjøre på den nylagte asfalten,Meget gøy å se at 1:8 miljøet begynner og ta seg opp igjen.

                    Comment


                    • Blir det NM i år?
                      Tor Arne Nicolaisen GMBK

                      Lei av å knuse motstandere!

                      Comment


                      • Blir vel det Tor Arne. Vi er 11 stk til nå
                        Frode Iversen
                        Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

                        Comment


                        • Meld deg på til NM RC8....
                          Frode Iversen
                          Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

                          Comment


                          • Nåhh.... er alle klare til kodal om få uker? Hvor melder man seg på?

                            ta
                            Tor Arne Nicolaisen GMBK

                            Lei av å knuse motstandere!

                            Comment


                            • Kom igjen folkens!!!

                              Påmelding her: http://www.myrcm.ch/main?hId[1]=bkg&dId[E]=5763&pLa=en

                              De som allerede er påmeldt her: http://www.myrcm.ch/main?hId[1]=bkg&dId[E]=5763&dLt=reg&pLa=en&lType=rList&pId[E]=1

                              7 påmeldte i 1:8 foreløpig
                              Life's too short to go slow! www.ymr.no

                              Besøk mitt showroom

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X