i Uke 30 kommer det nyeste skuddet i fuel torung klassen. serpent har nå sendt bilene og flere har allerede bestilt bilen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Serpent 733 Tråden
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Serpent 733 Tråden
Tags: None
- Stuck
-
733
Endelig tett tank!
Prøvde bilen med tank nr 3.... her førdagen - 5+ på banen, men for et grep!
Kan bare fantasere om grepet som blir til sommeren
Eneste jeg har å utsette på bilen nå er svak konstruksjon/sprø plast i støtfangeren.
720'n tålte alt (ihvertfall nesten), så ble overrasket da bilen fikk en liten kakk i støtfangeren foran med resultat i at halve støtfangeren lå igjen på asfalten....
Velvel ikke vits i å henge seg opp i detaljer - bilen er rå!
-
Originally posted by Brushless View PostEneste jeg har å utsette på bilen nå er svak konstruksjon/sprø plast i støtfangeren.
720'n tålte alt (ihvertfall nesten), så ble overrasket da bilen fikk en liten kakk i støtfangeren foran med resultat i at halve støtfangeren lå igjen på asfalten....
Velvel ikke vits i å henge seg opp i detaljer - bilen er rå!
Comment
-
Har kjørt nt1 i 3 sesonger og vil kjøre 733 i år. Syntes 733 ser fin ut og fik testet veldig lite i slutten av 2009 sesongen. Føltes veldig bra, men har ikke erfaring med holbarheten enda. Er du fersk onroad kjøre ville jeg nok gå for xray, da denne bil tåler vanvittigt med julling. Dette er testet av undertegnet til de grader. Prismessig er serpent efter hva jeg kan se billigere i dele end xray, men igen det er bedre at kjøre end at skrue. Nå starter utesesongen 2010 og er nok først om en måneds tid at folk begynder at få erfaring nok runt holbarheten på 733. Men uansett er bilen nok bygget for at gå fort, ikke for at knuse planker.Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway
Comment
-
The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
www.serpentnorge.no
Comment
-
The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
www.serpentnorge.no
Comment
-
Hei.
Den var ny for meg.
Skal selvsagt undersøke det på mandag.
Vh
Pitstop Motorsport
Ole Henrik Liabø
The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
www.serpentnorge.no
Comment
-
Her er d noen bilder av den
Serpent 747 1/10 200mm touring @Nurnberg Toy Fair 2012 - R/C Tech ...
t.b
Comment
-
Her ser dere forskjellen mellom 733 og den nye 747.
Den vil bli bestilt opp så fort Serpent slipper den.
Send oss en mail om du ønsker og få en av de første, så holder vi av.
mail: ohliabo@online.no
Vh
Pitstop Motorsport
Ole Henrik Liabø
www.serpent.no
www.serpentnorge.noLast edited by alfano; 5 February 2012, 17:36.The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
www.serpentnorge.no
Comment
-
Hei.
Tror nok ikke 733 forsvinner med det første, dette er en bil som fungerer veldig bra og som er jobbet lenge med.
Så du har nok gjort ett godt kjøp.
Vh
Pitstop Motorsport
Ole Henrik Liabø
The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
www.serpentnorge.no
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Posts: 440,447
Members: 18,929
Active Members: 2
Welcome to our newest member, Erik-M.
Comment