Announcement

Collapse
No announcement yet.

Neo 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Bare lurte å va litt nyskjerrig æ, har allerede kjøpt nye Hitec HS-7950TH servoa æ ska putte i bilen
    Men hadde null problema i fjor m Savox. Som ska forsvares med vældi lite kjøring fra min side og ikkje i nærheta av så tøff bane som d dokker kjørte på Neobuggy.
    *Sanwa M12X*Savöx*
    *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
    *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

    Comment


    • #47
      dårlig med flate landinger her kåsa, ikke akkurat ala skien potetåker dette her. Bedre tima bane skal du se godt etter, det værste var at den holdt seg sykt bra. hadde vi hatt noe i nærheten av den banen i norge, hadde ingen klaget, ikke engang svenskene

      Men når du hopper gode 10m og kanskje har litt slapp juice i demperne og servoen ligger nedpå chassisplata uten gummifester, ja da går det som det skal.

      Hørte om en enkeltperson som hadde røket 4 savox servoer, men han var fra wales og litt glad i jazz-tobakk så hva som er riktig der, skal ikke jeg gå god for.
      MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
      TRF-415MSXX
      DEX410

      Comment


      • #48
        Er klart at hoppet før tellersløyfa bidro sterkt til servo havari. Der var du nesten 3 meter oppi lufta og landet på nesten tilnærmet flat mark. og når det er så stein hardt som der, kan det gå gæli.

        Trur jeg hadde maks uflaks. Har ihvertfall kjørt i skien i dag og ikke hatt noe problem. Eneste problemet jeg hadde der var for mye power, men det liker vi pure 7ports orion power

        €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

        Comment


        • #49
          .. som berget skriver så løsnet motorene i losibilene...
          min løsnet 2 anger, ken sin 2 ganger minst og berget sin 1 gang...
          Arild (1980)Radøy RC
          BERGENSFORUM: www.rcbergen.diskusjonsforum.no

          Comment


          • #50
            sånn går det når dere mobber Ken så jævlig for at han ikke klarer å feste motoren sin. tror forresten hans løsna 4 ganger hehehehehe.....
            MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
            TRF-415MSXX
            DEX410

            Comment


            • #51
              [QUOTE=Runner;390552]Er klart at hoppet før tellersløyfa bidro sterkt til servo havari. Der var du nesten 3 meter oppi lufta og landet på nesten tilnærmet flat mark. og når det er så stein hardt som der, kan det gå gæli.

              hør det du kirkerud
              da har jeg kanskje ett poeng da
              å det var sikkert der motorene løsnet også

              prøv å hopp med en cross sykkel,å land på flatmark.
              det er ikke sunt,samme blir det med buggy.

              Comment


              • #52
                det er bare karlsen som ikke vet hvordan han skal lande, MÅTTE ikke hoppe 3m, det holdt med 2m

                samma kan det være bare det er god stemning
                MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                TRF-415MSXX
                DEX410

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X