Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny on-road RC bane i Stavanger??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hei,

    Det er fortsatt liv i denne prosessen. Jeg og Ole Jacob har skrevet søknad, og levert den inn til parksjefen i Stavanger kommune. Den ble levert i Oktober.

    Det som står på tapetet nå for tiden, er å få satt opp et budsjett for banen, og få sendt det til parksjefen.

    For all del, det hadde vært veldig kjekt med en innebane, slik at vi kan kjøre på vinteren også. Det hadde vært enda bedre hvis fuel biler også var velkomne der
    Dere kan jo lete litt rundt, og se om dere ikke finner noen lager som kunne vært passende.

    Mvh,
    Anders
    Serpent 733, RB R8, Futaba servoer, Digital Xtreme TX/RX
    Serpent F180, Mega FT 0.28 (skikkelig RWD 1/8 F1)
    BSD 904T (basher bil)

    Comment


    • #17
      Hva sier parksjefen, er han positiv? Er det håp?

      Når det gjelder budsjett så er det nok smart at dere kontakter diverse entrepenører som f.eks TS maskin og hører om de kan sponse en del av jobben, mot at de får flere skilt på bane i all evighet.

      Bygging av bane koster ganske mye, så all hjelp bør taes imot med stor takk.

      Når det gjelder bane så bør denne tegnes av en som kan dette. Ellers vil ikke dette bli bra. Det er spesielt en person jeg tenker på som kunne vært en mulighet. Han gjør det sikkert ganske gratis også.

      Når det gjelder inne bane så tror jeg ikke det blir noe av det. Hadde vært gøy, men tviler på det. Tomme lager i Stavanger og Omegn er vanskelig å finne i slike gode tider. Og prisen på et ledig lager ville nok kostet skjorta.

      Men det vi kunne fått til var en skikkelig 1/18 track bane. Ville passet perfekt på en ungdoms klubb, bydelshus eller lignende.

      Haugesund har hatt dette i flere år på et bydelshus:


      Asgeir
      Asgeir Kinn 1979
      RRR - RB - 4PK

      Comment


      • #18
        Jeg vet ikke riktig enda, jeg har ikke hørt fra ham. Sist jeg snakket med ham, så jattet vi bare litt løst og fast om ideen, og han hørtes ut til å tenne på ideen. Det er nå bare ham da, det er en del andre som han må overtale også. Men jeg velger å være optimist

        Vi kommer til å begynne å sniffe rundt etter sponsorer også, jeg og Ole Jacob snakket om det sist vi møttes. Desto flere sponsorer, desto bedre. Det må nok samkjøres til en viss grad med kommunen, da det blir kommunen som står som eier av banen. Jeg vet ikke om vi kan kjøre på med reklame som vi vil.

        Hvis dere vil hjelpe til med å kontakte eventuelle sponsorer, er dere mer enn velkomne til det

        Hvis du vet om en som kunne tegnet opp banen, hadde det vært helt topp!
        Men etter å ha snakket med asfalterings bedrifter, viser det seg at det billigste og enkleste er å bare asfaltere en rektangulær platting. Så får vi rett og slett markere ut banen med dekk, slanger, etc, hva nå enn som er mest fornuftig.

        Anders
        Serpent 733, RB R8, Futaba servoer, Digital Xtreme TX/RX
        Serpent F180, Mega FT 0.28 (skikkelig RWD 1/8 F1)
        BSD 904T (basher bil)

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X