Announcement

Collapse
No announcement yet.

ny innendørs Touring bane i Stavanger, noen interesse ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ny innendørs Touring bane i Stavanger, noen interesse ?

    Jeg og Asgeir (snappy79) har snakket endel med personene som jobber i Sola komune angående innendørs bane i vinter. Til nå har vi bare fått negative svar.

    Men om flere personer vil delta med dette så kan dere legge in et svar og selv ta kontakt med komunen så vil de kansje ta det litt mere seriøst.

    Mvh Martin.
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

  • #2
    Innteresant.........

    Comment


    • #3
      Hadde jeg ikke sittet i Singapore nå kunne jeg vært me og mast litt.. Må jo klare å få til noe i området

      Comment


      • #4
        Dette har jeg jobbet med så lenge nå, og mitt tips er at det ikke vil komme en innendørs bane av størrelse orden 1/12 eller 1/10 i Stavanger og omengn i løpet a de neste 5 årene. Mitt beste tips vil nok være banen på jørpeland. De hadde visst litt områder innom hus.

        Jeg gidder ikke mer. Veien å gå er nok at klubbene går sammen og finner et passende sted sammen.

        Kommunen er vanskelig å forholde seg til. Blir som å snakke til en vegg.
        Asgeir Kinn 1979
        RRR - RB - 4PK

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X