Announcement

Collapse
No announcement yet.

NC 4 El.Touring Spydeberg 19-20. februar.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NC 4 El.Touring Spydeberg 19-20. februar.

    Regner med at alt er i rute, og påmelding åpner snart ?

    "Masa"
    Trygve Bull Freng/58
    www.lmbk.no
    XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

  • #2
    Påmelding åpnet.

    http://www.myrcm.ch/main?hId[1]=com&pLa=en
    Trygve Bull Freng/58
    www.lmbk.no
    XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

    Comment


    • #3
      Så langt er 2 Trøndere påmeldt, det jobbes ierdig for å få med fler. Antar at dette avholdes i Spydeberghallen - og at det er mulig for langtveisfarende å overnatte i klubblokalene?

      mvh
      Finn
      No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
      XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
      www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

      Comment


      • #4
        Håper på fler i SS jeg da. Hadde vært en fin "old boys" klasse det vel? Litt enklere på setup og krever mindre tid.
        Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

        Comment


        • #5
          Håper på mange uansett klasse Ser frem til løpet.
          No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
          XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
          www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

          Comment


          • #6
            Tilbys det som tidligere overnatting i klubblokalet ?
            Trygve Bull Freng/58
            www.lmbk.no
            XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

            Comment


            • #7
              Jeg regner det for god fisk
              Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
              “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

              Comment


              • #8
                Mustit vil være der!
                Det vil være mulig å få kjøpt følgende utstyr/tilbehør på løpsdagen.

                Sorex dekk
                Mazda 6 speed
                Dekk smøring
                Amr 1-12 karosseri
                + litt div tilbehør

                Hendvend dere til meg! siden Asim har ikke mulighet til å komme.
                Team Kyosho
                Kyosho MP9/ZX5/RB5*Orion*AKA*Kopropo*Savox*
                www.tnrc.ipublish.no www.minicar.no

                Comment


                • #9
                  Ja da har jeg desverre måtte melde meg av løpet, pga pengebingen er tom.
                  Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by hanikol View Post
                    Ja da har jeg desverre måtte melde meg av løpet, pga pengebingen er tom.
                    Var det B-gjengen?
                    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                    Comment


                    • #11
                      Jeg hadde tenkt å kjøre lørdag og søndag nå til helgen, men jeg så bare påmeldingen for lørdagen og gikk ut i fra at denne gjaldt begge dager.
                      Jeg trodde dette inntil jeg sankket med en veldig vis mann som fortalte at påmeldingen for søndagen lå på side 2.
                      Hvem kan jeg evnt kontakte?
                      Team Mustit 2013
                      Mugen MBX7 # RB # Piranha fuel # BETA tires#
                      Tommy Nysted, Oslo

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Geirandreo
                        Kan jo bare ikke la være å legge inn en gammel brannfakkel; tenk om det kunne vært 17,5 turn BL i SS.
                        Nekter å tro at færre hadde blitt med da!
                        Da kunne det fint blitt en "old boys" /rekrutt klasse, med mindre setupavhengighet og krav til at alt fungerer 101,7%.
                        Hææææ. Det er innlysende at med fler viklinger blir jaget på regulator bare større?
                        Mod er et godt bevis for dette! Det er ikke reglene for klassen som er feil, det er bare for få utøvere! Det er rekrutering vi burde konsentrere oss om spør du meg.
                        Har selv en T2 009 US Spec. Kjørt bilen siden Oktober 2009 og har bare endret software en gang. Setup på reg har vært det samme hele tiden. Dessuten er denne Tekin ganske billig i tillegg. Bare masse myter ute og går folkens. Kjørt med samme setup på bilen siden jeg kjøpte den.
                        PS! På Beito 09 var det 42 biler til start på lørdagen i SS
                        Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Stusdal View Post
                          Var det B-gjengen?
                          Nei, Magica Tryll...... og de er bare vekk! Hadde gjemt lykketiøringen der!
                          Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by General1 View Post
                            Jeg hadde tenkt å kjøre lørdag og søndag nå til helgen, men jeg så bare påmeldingen for lørdagen og gikk ut i fra at denne gjaldt begge dager.
                            Jeg trodde dette inntil jeg sankket med en veldig vis mann som fortalte at påmeldingen for søndagen lå på side 2.
                            Hvem kan jeg evnt kontakte?
                            Kontakt er Petter Sølvberg: petter@spydebergmotorklubb.no

                            Det går nok greit.
                            Trygve Bull Freng/58
                            www.lmbk.no
                            XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by hanikol View Post
                              Hææææ. Det er innlysende at med fler viklinger blir jaget på regulator bare større?
                              Mod er et godt bevis for dette! Det er ikke reglene for klassen som er feil, det er bare for få utøvere! Det er rekrutering vi burde konsentrere oss om spør du meg.
                              Har selv en T2 009 US Spec. Kjørt bilen siden Oktober 2009 og har bare endret software en gang. Setup på reg har vært det samme hele tiden. Dessuten er denne Tekin ganske billig i tillegg. Bare masse myter ute og går folkens. Kjørt med samme setup på bilen siden jeg kjøpte den.
                              PS! På Beito 09 var det 42 biler til start på lørdagen i SS
                              Enig her Hans
                              Og det som er så rart i denne diskusjonen som til stadighet har dukket opp det siste året i alle mulige tråder, er at en "bråta" med innspill fra all verdens synsere ender opp i ingenting, bortsett fra negativ omtale selvsagt, det er jo interessant for de (rekrutter) som vurderer SS opp mot andre klasser !!! Det er kun i ett forum endringer kan foretas, det er på MSK'n ! Hit er det ingen klubbrepresentanter unntatt LMBK som har fremmet et pip av forslag angående endringer i SS.

                              Og Hans, leit at du ikke kommer til helgen - aldri for sent å snu .... kjøper en ekstra 6-pack lørdag ....
                              Trygve Bull Freng/58
                              www.lmbk.no
                              XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X