Announcement

Collapse
No announcement yet.

NM Elektro innendørs 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NM Elektro innendørs 2011

    Påmelding er lagt ut her: http://www.myrcm.ch/main?hId[1]=bkg&dId[E]=5183&pLa=en

  • #2
    Ser det er tynt med deltagere i mod og ss...... får håpe det blir fylt opp i alle klasser.

    ta
    Tor Arne Nicolaisen GMBK

    Lei av å knuse motstandere!

    Comment


    • #3
      Vil anmode alle som har tenkt å kjøre om å melde seg på.

      Det er også åpnet for påmelding til M-chassis. Kjøres som supportklasse.

      Comment


      • #4
        Spørsmål..

        Hvor få deltagere må det være i en klasse for at den ikke kjøres i NM?

        Rart det ikke er fler påmeldte i SS og/eller M.
        No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
        XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
        www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

        Comment


        • #5
          Originally posted by Redback View Post
          Spørsmål..

          Hvor få deltagere må det være i en klasse for at den ikke kjøres i NM?

          Rart det ikke er fler påmeldte i SS og/eller M.
          Minimum 15 m/nasjonal lisens. F.o.m. utesesongen 2011 minimum 10 (Ref. MSK 2010).
          Trygve Bull Freng/58
          www.lmbk.no
          XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

          Comment


          • #6
            Så om man ser på dagens antall deltagere på my.rcm - så er 1:12 den eneste klassen som kjøres i NM.

            Det hadde vært synd...
            No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
            XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
            www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

            Comment


            • #7
              Originally posted by Redback View Post
              Så om man ser på dagens antall deltagere på my.rcm - så er 1:12 den eneste klassen som kjøres i NM.

              Det hadde vært synd...
              Ja, og tenker på det store antall førere som deltok i Mod. i Nordisk for ikke alt for lenge siden ..... ikke enkelt å forutse deltagelse i elektroklassene lenger nei ... og leit for rekruttering ikke minst.

              Men gleder meg nå uansett til å kjøre 1:12 Har nok avskrevet SS nå .....
              Trygve Bull Freng/58
              www.lmbk.no
              XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

              Comment


              • #8
                For min del så er NM 1 mnd for sent på året da jeg og sikkert flere med er i full gang med å forberede for utesesongen.
                Her nede har vi ikke snø helt til Mai vetu
                Team Elefun \ Xray NT1
                Tom Erik Haaversen \70 mod.

                Comment


                • #9
                  Vi er vel alle i nitromodus

                  Har vært det siden september, og siste krampa med elektro blir nok NM.......

                  Så du har tjuvtrent allerede Tom Erik?
                  Fy....
                  Helge Johannessen
                  1975 modell
                  Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,

                  Comment


                  • #10
                    I morra blir det en tur til Farsund, gleder meg
                    Team Elefun \ Xray NT1
                    Tom Erik Haaversen \70 mod.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Trygve Bull Freng View Post
                      Ja, og tenker på det store antall førere som deltok i Mod. i Nordisk for ikke alt for lenge siden ..... ikke enkelt å forutse deltagelse i elektroklassene lenger nei ... og leit for rekruttering ikke minst.

                      Men gleder meg nå uansett til å kjøre 1:12 Har nok avskrevet SS nå .....
                      Øyh.. Trygve, i ren skjær velvilje har jeg meldt meg på SS, kan ikke en sjit om klassen elel roppsett av bil - stiller likevel.

                      No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                      XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                      www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Redback View Post
                        Øyh.. Trygve, i ren skjær velvilje har jeg meldt meg på SS, kan ikke en sjit om klassen elel roppsett av bil - stiller likevel.

                        Du stiller i egen klasse Finn !!! Setter umåtelig pris på engagementet ditt i denne sammenheng. Kan forsikre deg at "hjelpemannskapet" står klart for innsats med all hjelp du skulle trenge med bilen.
                        Dog er nok min optimisme om at det blir SS- og/eller MOD-NM sluknet uansett dessverre. Så langt 6 i MOD og 7 i SS sier det meste når påmeldingsfristen går ut lørdag 23.59.
                        Jeg er nok i 1:12 modus nå og vi får gi hverandre kamp i denne grom-klassen
                        Trygve Bull Freng/58
                        www.lmbk.no
                        XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                        Comment


                        • #13
                          Blir klassene kjørt - selv om det er for få deltagere? Kjekt å lufte redskapen siden man likevel drar den med seg.. Joakim WL har jo bygget bil ene og alene for dette han og...

                          Håper fler melder seg på..
                          No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                          XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                          www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Redback View Post
                            Blir klassene kjørt - selv om det er for få deltagere? Kjekt å lufte redskapen siden man likevel drar den med seg.. Joakim WL har jo bygget bil ene og alene for dette han og...

                            Håper fler melder seg på..
                            Som sagt min. 15 delt. i enkeltstående NM. Blir ikke dette kravet oppfylt strykes klassene. Sånn er livet ....
                            Arr.klubb informerer nok om dette når påmeldingsfristen er utløpt.
                            Trygve Bull Freng/58
                            www.lmbk.no
                            XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                            Comment


                            • #15
                              Ok - regler er til for å følges, har ingen problemer med det. Bare synd om det kun kjøres 1:12 - blir lang helg
                              No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                              XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                              www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X