Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rally

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rally

    Hei!

    Hvilke muligheter vil det være for at det blir en egen rally klasse i nær fremtid? Rallybilene er tydeligvis på fremarsj men liten mulighet til å konkurrere med dem.

    Rallybilene er jo en slags mellomting mellom onroad/touring og offroad.
    tabalizer er en 73 modell med sans for italienske biler og dronefly | Tamiya DF03RA Lancia Delta HF Integrale | Tamiya TA03RS Lancia 037 Rally | Tamiya M-06 Alfa Rome Giulia Spring | Losi XXX SCT | Kyosho DRX Lancia Stratos WRC | Kyosho ST-2 SandMaster | Parrot AR.Drone

  • #2
    hadde vært kjekt med egen klasse. har du søkt på youtube? ( )
    litt rart å løpe etter bilen
    living in the fast lane

    Comment


    • #3
      hehehehe! Helt utrolig! Man skal hverfall ikke påstå at de som kjører RC Rally er late!

      Det ble vel litt ekstremt kanskje å løpe etter slik. Men en type rallybane med forskjellig underlag som grus, sand og asfalt kunne jo vært interessant som gjør at man faktisk må tenke dekkvalg. Kunne jo vært org. som rallycross eller som en shake down. Så time laps med forskjellige startprøver SS1 og SS2.
      tabalizer er en 73 modell med sans for italienske biler og dronefly | Tamiya DF03RA Lancia Delta HF Integrale | Tamiya TA03RS Lancia 037 Rally | Tamiya M-06 Alfa Rome Giulia Spring | Losi XXX SCT | Kyosho DRX Lancia Stratos WRC | Kyosho ST-2 SandMaster | Parrot AR.Drone

      Comment


      • #4
        Det med rallycross kunne vært drit fett å testa!
        B44.2, B4.1WC, T4.2, RC8.2e, Ko Propo, Savox ,Tekin

        Comment


        • #5
          Originally posted by cybercowboy View Post
          hadde vært kjekt med egen klasse. har du søkt på youtube? ( )
          litt rart å løpe etter bilen
          Ser jo dritt fett ut
          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

          Comment


          • #6
            Det var en frisk gjeng, og det så VELDIG gøy ut

            Nei, nå fikk jeg skikkelig lyst til å sette sammen min M-rally, og jeg ble enda mer giret på å handle meg en DF-03. Den står på innkjøpslisten, det er bare å få prioritert det.
            sigpic Kenneth Skulstad
            70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

            Comment


            • #7
              holder på og setter sammen en df-01til dette formålet
              living in the fast lane

              Comment


              • #8
                detta så sykt rått ut! frister å prøve (hvis jeg slipper å løpe xD ) ... har jo en onroad bil som jeg har brukt som traktor... kan jo sette på noe rally dekk osv
                Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Kesku View Post
                  Det var en frisk gjeng, og det så VELDIG gøy ut

                  Nei, nå fikk jeg skikkelig lyst til å sette sammen min M-rally, og jeg ble enda mer giret på å handle meg en DF-03. Den står på innkjøpslisten, det er bare å få prioritert det.
                  du setter sammen m05 til å ha på hylla og handler df03-ra
                  living in the fast lane

                  Comment


                  • #10
                    Nobrainer og jeg har prøvd å få til noe sånt en stund. Vi har noen alternative plasser. Det strander på at vi aldri har tid, og at Lasse ikke vil løpe
                    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                    "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                    -
                    Röhrl

                    Comment


                    • #11
                      hvis vi spleiser sammen for disse : http://www.sport-klubben.no/fun-spor...ey/art=2126601 så kanskje han blir med på å løpe litt
                      living in the fast lane

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cybercowboy View Post
                        du setter sammen m05 til å ha på hylla og handler df03-ra
                        Det tror jeg er en god plan. M-rally blir sikkert litt for smått og ustabilt – men det tar seg godt ut på hyllen.
                        E-post er sendt til Stellamodels
                        sigpic Kenneth Skulstad
                        70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

                        Comment


                        • #13
                          hm

                          Så alt strander på at jeg ikke vil løpe ja....
                          Må jeg løpe så må jeg løpe, selv om jeg da kommer i mål lenge etter dere andre. Ikke fordi bilen er så treg....

                          Uansett, M-Chassi rally går fint hvis underlaget er veldig fast. Har prøvd på fast underlag, men det var løst underlag i yttersvingene. Da blei det kjipt med 1-hjulstrekk plutslig.
                          Så 4wd er å anbefale for at det skal være gøy.

                          Jeg er med jeg....
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment


                          • #14
                            skal ut og sjekke dette område i neste uke. har en som skal begynne med ballet og måtte sjekke adressa. plutselig var det noe interessant der også. er nesten ferdig med å sette sammen bilen. lakkeringen skal også gå fort da den skal være helt hvit...
                            Click image for larger version

Name:	vroom,vroom.jpg
Views:	1
Size:	84.7 KB
ID:	774424

                            dette er da på lørenskog, elkjøp megastore, Industriveien 6.
                            Last edited by cybercowboy; 29 August 2011, 13:22. Reason: er visst blitt glemsk i det siste
                            living in the fast lane

                            Comment


                            • #15
                              Den plasset må man ha metallrive på, ellers går det ganske greit.
                              Kan tross alt parkere 1:1 bilene på asfalten.

                              Men det er en del hjulspor og det parkerer en del mennesker der hver dag. Så dette er fredagsjobb, for å få det klart til lørdag eller søndag. For i uka er det biler som herjer der.

                              Har krafse og spade, men mangler metallrive.
                              Vil anbefale noe lange dumper og groper får å få litt rallyfølelse. Banen burde nok dekke det meste av området der.
                              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                              Facebook -> Mini-Z Norway

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X