Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nordisk Track Spydeberg 21-22 Mai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hei Tor Arne.
    Vil først ønske Adrian et stort tillykke med sejren og titlen Nordisk mester 2012. Ønsker også Tom Erik og Werner tillykke med pall paldserne. Vi fik vel sat svenskerne på plads under dette nordisk. 7 nordmænd i finalen og 4 indenfor top 5.
    Ja. Den nye 747 virker rigtigt godt. Har nu testet litt på sørli og bukta + kørt nordisk med bilen. Den er meget fin balanceret, og har et godt grep i banen. Forskellen på 747 kontra 733 er først geometrien i bilen. 747 har fået længere bærearme bag og kortere bærearme oppe fremme. Chassiet er også blevet stivere end 733, så det er en rigtig racer.
    For min del er der heldigvis mange deler som er brukt fra 733 noget som gør at jeg ikke trenger at skifte hele dele lageret ud.
    Har under test på bukta også haft et par spektakkulere afkørsler, og har ikke ødelagt en eneste del enda. Så det ser ud som bilen er meget solid bygget.
    Den har dog en av de store minusser som jeg som føre må takle. Hvis det ikke går hurtigt nok, da er det desværre nok min egen fejl som chauffør.
    Så dette er en bil som vi vil komme til at se fine resultater med fremover.
    Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
    Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X