Announcement

Collapse
No announcement yet.

NC 2 touring Lillehammer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NC 2 touring Lillehammer

    Er det noen som har litt info om dette løpet,sted,dato osv.
    Når åpner påmeldinga?
    Roger Berntsen 1969 Mod
    Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
    Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

  • #2
    21-22 januar, Lillehammer - (Håkonshall såvidt jeg vet).
    Bør komme mer info snart ja, med påmelding etc.....
    Trygve Bull Freng/58
    www.lmbk.no
    XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

    Comment


    • #3
      Ingen info og finne her heller: www.nmksorgudbrandsdal.com
      Selv om termin ligge til høring hos klubbene burde det vært lagt ut en "lekkasje" slik at vi vet når det blir løp.
      Jeg drar til Dhi på bekostning av Nc sattsinga i vinter siden det er så uforutsigbart!
      Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

      Comment


      • #4
        Originally posted by hanikol View Post
        Ingen info og finne her heller: www.nmksorgudbrandsdal.com
        Selv om termin ligge til høring hos klubbene burde det vært lagt ut en "lekkasje" slik at vi vet når det blir løp.
        Jeg drar til Dhi på bekostning av Nc sattsinga i vinter siden det er så uforutsigbart!
        Men Hans, er ikke noe unormalt i at løpene ikke offisielt er satt ettersom du jo vet at terminlistene nå har vært ute hos klubbene som er tildelt løp for endelig godkjenning etc. Og vi vet også at arrangører av inneløpene allerede har spikret datoene for inneværende innesesong i god tid grunnet hall-leie. Vi har vært med i "gamet" så lenge nå Hans, så dette vet vi jo. Lekkasjer om løpsdatoer kan jeg gjerne gi her, men klubbledelsen din vet jo også like godt - regner med at klubbledelse informerer løpsførerne sine om datoer som jo må sies være nær 100 % sikre.....

        Vel, slik ser det ut til å bli:
        NC 2: 21-22 jan: Lillehammer
        NC 3: 11-12 feb: Spydeberg
        NM : 02-04 mar: Gjøvik - innbydelse, se http://www.rcklubben.no/
        NC 4: 24-25 mar: ?

        Men er helt enig med deg at arrangørene snarest må komme ut med info/innbydelser, samt etablere påmeldingsfunksjonen på www.myrcm.ch

        Håper vi allikevel sees i vinter Hans
        Last edited by Trygve Bull Freng; 18 December 2011, 10:00.
        Trygve Bull Freng/58
        www.lmbk.no
        XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

        Comment


        • #5
          Ser NC 2 krasjer med både ETS og sørcup.

          Det er synd da sikkert mange reiser til 3 forskjellige løp som helt sikkert medfører liten deltagelse i NC2.

          Synes jo mest synd på sørcup folket som sikkert ikke har flust med deltagere...(ikke som jeg har hørt om ihvertfall)

          tan
          Tor Arne Nicolaisen GMBK

          Lei av å knuse motstandere!

          Comment


          • #6
            Trygve..... dette er bare bla bla bla, og det skuffer meg. Jeg for min del klarere meg men jeg skriver jo dette for det er ikke alle som er under huden i rc norge. Vil ikke påstå det er enkelt å være nybegynner hvertfall.
            Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

            Comment


            • #7
              Nå har ja åpnet påmeldinga til lillehammer 21-22 jan 2012 de kommer mer info i kveld
              Lillehammer modelbilklubb
              Benny Westman bamsebenny@hotmail.com 93628041

              Comment


              • #8
                Tja vi er nå 50+ førere i sørcupen nesten hvert løp.
                Av kjente førere som kjørte sist løp er vel werner ersland, tommy svaasand, øyvind stusdal, svein arnifnsen, meg selv og noen til. var også planen at tom erik haaversen skulle kjøre, men det ble det ikke noe av.. Vil nå si at det er tålig bra nivå på det feltet..

                Er bare å komme å kjøre sør-cup, alle er velkomne
                || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

                Comment


                • #9
                  Eller dere kommer å kjører NC å sjekker nivået der
                  Roger Berntsen 1969 Mod
                  Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
                  Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

                  Comment


                  • #10
                    Bla bla er vel slik det er Hans, for de som virkelig vil kjøre NC-løpene samt nybegynnere får vel også info fra sine klubber, på banen de trener på osv ??

                    Og Tor Arne, at et løp kolliderer med ETS med kanskje 2-3 norske førere kan ikke lastes de mange sjelene som står på for å arrangere disse inneløpene i Norge !!!! Og ikke nok med det, Sør-Cup ser ut til å overleve også !

                    Mye sutring dette synes nå jeg
                    Trygve Bull Freng/58
                    www.lmbk.no
                    XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                    Comment


                    • #11
                      Jeg skal slutte og suttre! Men jeg har bare et spørsmål til den av de som var på Msk.
                      Ble det nå terminfestet løp frem til 31/12-2012, eller hvordan skal det være fremmover? Noen som vet?
                      Vært greit og forstått dette en gang for alle
                      Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by hanikol View Post
                        Jeg skal slutte og suttre! Men jeg har bare et spørsmål til den av de som var på Msk.
                        Ble det nå terminfestet løp frem til 31/12-2012, eller hvordan skal det være fremmover? Noen som vet?
                        Vært greit og forstått dette en gang for alle
                        Du har helt rett til å stille dette spørsmålet, for det var dette som skulle vært gjort ihht vedtaket på MSK'n 2010. Eller ihvertfall det vi alle ønsket.
                        Men svaret er nei, av den enkle grunn at ingen søknader om løp 1. del av sesongen 2012-2013 (høst 2112) var sendt inn. Derfor kan ikke seksjonen heller sette noen terminliste for denne delen av sesongen. Klubber må bekrefte lokaler ved søknad om inneløp, og tydeligvis har/hadde ingen bekreftete lokaliteter å vise til antar jeg. Nå vil jeg videre anta at Valdres gjør ALT i sin makt for å få gjennomført Beitoløpet til høsten for mange som det sedvanlig høydepuktet på innesesongen 2012-2013. Andre klubber som ønsker inneløp sesongen 2012-2013 håper jeg også allerede er i startgropa for å forberede søknad om løp. Utfordringen for oss er jo det "fordømte" teppe færre og færre har - lokaliteter tror jeg kanskje ikke er det vanskeligste hvis man har et år på seg eller mer.
                        Trygve Bull Freng/58
                        www.lmbk.no
                        XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                        Comment


                        • #13
                          Da får vi vurdere sør-cup istedenfor?

                          TAN
                          Tor Arne Nicolaisen GMBK

                          Lei av å knuse motstandere!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by tan20 View Post
                            Da får vi vurdere sør-cup istedenfor?

                            TAN
                            Dere får dra igang juletrefesten igjen
                            Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                            “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                            Comment


                            • #15
                              Link til Invitasjon 21-22 januar I lillehammer NC2

                              https://www.box.net/shared/q28uj7lqrs7embz64idt
                              Georg Ellingsen 67 som er lei alle idiotene som klager på alt
                              www.rcbil.no
                              TEAM XRAY NT1 - FUTABA 4PKS - MATRIX - SAVOX - HUDY

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X