Announcement

Collapse
No announcement yet.

Norgescup i 1:8 track og 1:10 touring 7-8 juli på Hverven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Norgescup i 1:8 track og 1:10 touring 7-8 juli på Hverven

    Hei!

    7-8 juli arrangerer OMK Norgescup i 1:8 track og 1:10 fuel touring på Hverven. Påmeldingen ligger ute på Myrcm.ch



    Dette løpet kjøres sammen med Sverigecupen så det ventes at flere av de aller beste svenske tar turen. Bli med du også!

    Lars

  • #2
    I følge treminlisten på NMF sidene er det NC4 i EL track samme helg, blir dette noe av? Er i Oslo på ferie og hadde tenkt å "tilfeldigvis" ha med R/C utstyret i bagasjen.. det dropper jeg om dette ikke blir arrangert.
    No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
    XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
    www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

    Comment


    • #3
      Hei!

      Ja, det stemmer! Det er også El touring denne helgen hvis det blir nok påmeldte. Jeg skal se om vi kan endre påmeldingen på Myrcm.ch

      Lars

      Comment


      • #4
        Hei alle sammen!

        NC/Sverigecup 7-8 juli på Hverven vil kjøres på følgende måte:

        1:8 track og 1:10 NT kjører trening og kval på lørdag og finaler på søndag. 1:10el kjører kval og finaler på søndag sammen med fuelklassenes finaler.

        Hilsen lars

        Comment


        • #5
          Ser at det er veldig MANGE påmeldte til elektro klassene denne helgen (not) men det er vel sånn det er når man skal begynne å kjøre nc løp over 2 dager. )

          Det skrives også: Det er også El touring denne helgen hvis det blir nok påmeldte ( hvor mange er nok påmeldte??? )

          hva gjøres med bane påsettere om det feks blir bare stock kjøring???

          Håper på snarlig svar da det er greit å vite om man skal kjøre eller ikke siden dette er i fellesferien )

          Kooz fra Espen Flyvertinne Fjeldvær
          Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
          BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
          Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
          -
          Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


          Comment


          • #6
            Stusdal har meldt seg av, er havnet på krykker til langt ut i august
            Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
            “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

            Comment


            • #7
              Hei!

              Som jeg skriver i mailen: El.(stock og mod) vil kjøre hele sitt løp på søndagen sammen med fuel-finalene.

              Hvor mange: Jeg håper på at det melder seg på flere. Jeg tenker at vi kjører med minimum 5 deltagere pr klasse, men jeg skal forhøre meg med styret om hvordan vi vil gjøre det.

              Lars

              Comment


              • #8
                Jeg skjønner at elektro kjører hele sitt løp med fuel, men dette gjør vel at mange modified førere ikke gidder å kjøre flere klasser da dette blir stress det var mitt poeng. men kanskje jeg tar feil og at det er fellesferie som gjør det. var jo ca 17 stykker som kjørte mod i skien

                Da håper vi på minimum 5 førere så blir dette knall

                Flyvertinna/Trolly Dolly
                Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
                BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
                Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
                -
                Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


                Comment


                • #9
                  Takk for interessen. Vi får håpe det er flere som melder seg på. Banen er i meget god stand og jeg har allerede lovet sol og godt grep : )

                  Comment


                  • #10
                    Siden jeg da må droppe en klasse dropper jeg likegodt hele helgen.
                    Så ja, jeg synes Espen har et godt poeng.
                    Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                    Comment


                    • #11
                      Hei gutter!

                      Vi har nå 5 deltagere i 1:10 el stock så det blir løp i denne klassen også! Ingen i Mod ennå, men det er ikke for sent. Vi håper at flere vil melde seg på.

                      Hilsen lars
                      OMK

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Hverven12:27 View Post
                        Hei gutter!

                        Vi har nå 5 deltagere i 1:10 el stock så det blir løp i denne klassen også! Ingen i Mod ennå, men det er ikke for sent. Vi håper at flere vil melde seg på.

                        Hilsen lars
                        OMK
                        Er påmeldt MOD, har desverre ikke Stockmotor med meg.

                        Er på vei nordover, og ser frem til å kjøre på bukta igjen - begynner å bli noen år siden sist....

                        mvh
                        Finn
                        No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                        XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                        www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X