Hei alle sammen, jeg tror det er sunt at vi tar en diskusjon rundt akkurat dette tema. Jeg tror også det er på tide etter ferdigkjørt sommersesong og halveis ferdigkjørt innesesong. Det store spørsmålet er om DU ville vurdert å kjøre denne klassen.
For de uinvidde så består Stock av dette:
13.5T motor
Blinky speedo
Resten som modified.
Dette er i mine øyne en knallfin klasse å starte i, det er en klasse hvor du slipper jag etter det beste utstyret (jeg viste dette under løpet i Moss hvor jeg stilte med samme kombinasjon av motor og reg som brukes i ETS). Du får ekstremt god trening på close racing, samtidig som det ikke har så mye power at du ender opp med å overskyte svinger osv.
Jeg har hørt argumentasjonen til mange som per dags dato kjører modified at de ikke ønsker å kjøre Stock, rett og slett fordi det ikke er en nasjonal klasse.
Vil dette jage noen bort? Mest sannsynlig ikke, ja du vil trenge klubbmedlemskap (dette har man jo selvfølgelig fra før). Og minimum FUN-lisens. Dette er en minimal kostnad, og man støtter samtidig oppunder NMF.
Kom gjerne med dine synspunkt rundt dette også
For de uinvidde så består Stock av dette:
13.5T motor
Blinky speedo
Resten som modified.
Dette er i mine øyne en knallfin klasse å starte i, det er en klasse hvor du slipper jag etter det beste utstyret (jeg viste dette under løpet i Moss hvor jeg stilte med samme kombinasjon av motor og reg som brukes i ETS). Du får ekstremt god trening på close racing, samtidig som det ikke har så mye power at du ender opp med å overskyte svinger osv.
Jeg har hørt argumentasjonen til mange som per dags dato kjører modified at de ikke ønsker å kjøre Stock, rett og slett fordi det ikke er en nasjonal klasse.
Vil dette jage noen bort? Mest sannsynlig ikke, ja du vil trenge klubbmedlemskap (dette har man jo selvfølgelig fra før). Og minimum FUN-lisens. Dette er en minimal kostnad, og man støtter samtidig oppunder NMF.
Kom gjerne med dine synspunkt rundt dette også
Comment