Announcement

Collapse
No announcement yet.

MyLaps RC4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MyLaps RC4

    Har hørt at mine gamle transpondere vil slutte å fungere etterhvert som klubbene får seg RC4 dekoder.

    Er det mange klubber som har RC4 i dag (eller som planlegger å oppgradere)? Hos Mylaps er det kun Volbu Raceway som er registrert med RC4, så langt jeg kunne finne ut.
    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

  • #2
    Må nok oppgradere ja

    Click image for larger version

Name:	rc4-compatibility.jpg
Views:	1
Size:	36.8 KB
ID:	781800

    Men du får bra pris på oppgradering her:
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      De eldgamle svarte transponderne vil slutt å fungere ja.
      Lørenskog har RC3-dekoder. OMK har RC3-dekoder.
      Lørenskog har ikke oppgradert da lånetransponderene vi har er av den eldgamle typen.

      Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
      Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

      Comment


      • #4
        Noe misforstått informasjon ute å går da. Mine gamle er AMBrc, så de skal jo fortsatt fungere i følge den tabellen der.

        Skjønner ikke helt problemet i det hele tatt med bakgrunn i den tabellen. De eldgamle skal jo ikk funke på RC3 heller da...
        Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
        “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

        Comment


        • #5
          Originally posted by Stusdal View Post
          Noe misforstått informasjon ute å går da. Mine gamle er AMBrc, så de skal jo fortsatt fungere i følge den tabellen der.

          Skjønner ikke helt problemet i det hele tatt med bakgrunn i den tabellen. De eldgamle skal jo ikk funke på RC3 heller da...
          Du har helt rett i dette. AMBrc funker på RC3, som vi i LMBK har. Våre "svarte" er klonet fra opprinnelige AMBrc. De er IKKE de "eldgamle", men altså AMBrc.
          Kjøper man RC4 Hybrid-transpondere, er man sikret på RC3 og RC4-versjonene.
          Trygve Bull Freng/58
          www.lmbk.no
          XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X