Announcement

Collapse
No announcement yet.

Finn 3 feil :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ooki
    12 år
    John Andreas
    Eier en Savage 25 Limited Edition.
    1+3+3=7

    Comment


    • #17
      Blir vel litt feil med Mugen på 1.2 og 3 plass på Geiteryggen også vel.
      Det er jo nesten hjemme bane for Serpent her i landet :P
      Øystein Falch 81-mod.
      HotBodies D4-Kyosho RB5

      Comment


      • #18
        Originally posted by Fabiz
        Hehe... Espen, er du virkelig sååå desperat for å få folk til og kjøre GQ-hjul...
        Bare kødder... :wink:
        Fabiz
        Hehe, nei langt ifra, det var bare en liten intern en jeg nevnte til Goggen at når detta bildet kom på nettet så ville det være med Serpent logo og GQ-hjul
        Anders TQ'a med GQ-hjul detta løpet med snitt på 12.95 på Geiteryggen så det selger nesten seg selv
        mvh, Espen Grimsgaard ('75)
        [[ har en kunst-pause.. ]]

        Comment


        • #19
          Forøvrig det raskeste snitt i kvallik som noengang er kjørt her!
          Tor Arne Nicolaisen GMBK

          Lei av å knuse motstandere!

          Comment


          • #20
            Originally posted by espeng
            Originally posted by Fabiz
            Hehe... Espen, er du virkelig sååå desperat for å få folk til og kjøre GQ-hjul...
            Bare kødder... :wink:
            Fabiz
            Hehe, nei langt ifra, det var bare en liten intern en jeg nevnte til Goggen at når detta bildet kom på nettet så ville det være med Serpent logo og GQ-hjul
            Anders TQ'a med GQ-hjul detta løpet med snitt på 12.95 på Geiteryggen så det selger nesten seg selv
            Hehe... OK da....

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • #21
              Ikke det raskeste nei...

              Du tar nok feil der Tor Arne - Helge kjørte 12,74 i snitt under Norgescupen i fjor, og selv jeg kjørte 12,97.

              Bare sjekk resultatene! Helge kjørte 24 runder på 5 minutter 5,76 sek.

              Comment


              • #22
                Men da var kjøre retningen andre veien?


                Comment


                • #23
                  Ja, det er riktig som Bjørn sier. Om 12.95 er raskest EVER er jeg neimen ikke sikker på, men en ting kan vi enes om - det er raskt
                  mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                  [[ har en kunst-pause.. ]]

                  Comment


                  • #24
                    Snudd kjøreretningen

                    Riktig som Bjørn sier..? Har dere snudd kjøreretningen igjen?

                    Er det annet hvert år regelen som gjelder? Et år ene veien så et år andre veien? Bra forslag - noe andre burde ta etter...

                    12,95 er bra det - men det høres litt råere ut enn det er når det blir sagt "beste noensinne", vi snakker vel egentlig om "hittil iår" siden de kjørte andre veien ifjor, og så vidt jeg husker var det gammel asfalt for 2 år siden.

                    Ikke til forkleinelse for 12,95 Anders, men 12,74 DET er fort det...og mest sannsynlig "det aller raskeste noensinne" enten det er den ene eller andre veien, medvind eller motvind, reimer eller, aksling...men uansett er det DØDSRASKT MED GQ HJUL, det kan vi være enige om

                    Ha`ra

                    Comment


                    • #25
                      Ja, kjøreretningen er snudd igjen nå faktisk, det er herrlig med litt variasjon
                      mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                      [[ har en kunst-pause.. ]]

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X