Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvorfor piper flyet / kretskortet???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvorfor piper flyet / kretskortet???

    Er det noen som kan hjelpe meg? Kjøpte et el.modellfly (Sky Eagle) og får det ikke til å funke; når jeg slår på flyet piper det fra kretskortet der servoene er montert. En liten grønn lysdiode lyser også. Servoene beveger seg i bare liten grad..og når jeg forsøker å justere disse, går de bare i utgangsposisjon. Følgelig har jeg enda ikke fått flyet til å fly (når det piper som verst fungerer heller ikke flymotoren).

    Batteriet er ladet og alt skal i utgangspunktet fungere..

    Tips???

    vh,
    nybegynner.

  • #2
    Å lese bruksanvisningen pleier å være en god begynnelse... Om du ikke har den eller forstår den, så legg ut fabrikanten av flyet her, så finner vi den...

    Hvilken radio har du?
    Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

    Comment


    • #3
      Originally posted by roadrune View Post
      Å lese bruksanvisningen pleier å være en god begynnelse... Om du ikke har den eller forstår den, så legg ut fabrikanten av flyet her, så finner vi den...

      Hvilken radio har du?
      Radioen er den som fulgte med settet. Står intet i bruksanvisningen om at feilmeldinger el.lign.varsles med piping. Tror kanskje det kan være fordi servoene ikke er i posisjon? Evt.signalfeil?

      Fabrikant: Nine eagles.

      Takknemlig for alle gode innspill!

      Comment


      • #4
        Det er nok fartsregulatoren som piper, den må programeres, det pleier å stå hvordan dette gjøres i manualen.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X