Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sammkjøre servo-ene?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sammkjøre servo-ene?

    Hallo

    Jeg har en Mirage 2000.

    Da jeg kjøpe den følgte det ikke med mottaker å sender.
    Jeg hadde selv en 8 channel mottaker å en 4 channel sender.

    Men viss man skal styre riktig må 2 servoer gå samtidig, Dette får jeg ikke til

    Takker for hjelp!

  • #2
    da må en slik en til: http://www.o-saeland.no/
    lettere sagt, en Y-Kabel.
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

    Comment


    • #3
      OKI(y)

      Er det denne da?:

      Comment


      • #4
        Originally posted by kimmy View Post
        Nei, en slik en.. http://www.globy.no/rc-hobby/diverse...ptor-jr-hitech
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          Originally posted by kimmy View Post
          nei, den du linka til er en skøyte kabel...
          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

          Comment


          • #6
            Fant den nå

            men når jeg tenker. De servo-ene skal jo kunne både fare samme vei når man styrer opp/ned å kunne turne venstre høyre.

            Da vil jo ikke det gå ann?

            Comment


            • #7
              Originally posted by kimmy View Post
              Fant den nå

              men når jeg tenker. De servo-ene skal jo kunne både fare samme vei når man styrer opp/ned å kunne turne venstre høyre.

              Da vil jo ikke det gå ann?
              En Y-kabel vil bare fungere om servoene alltid skal gå samme vei og like mye.

              Skal de gå forskjellig vei og eller forskjellige utslag, MÅ de ha hver sin kanal.
              Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

              Comment


              • #8
                Originally posted by roadrune View Post
                En Y-kabel vil bare fungere om servoene alltid skal gå samme vei og like mye.

                Skal de gå forskjellig vei og eller forskjellige utslag, MÅ de ha hver sin kanal.
                Hvordan ordner jeg det?
                Hva trenger jeg?

                Comment


                • #9
                  Jeg kan fint lite om fly, men vil vel tro du sliter med en 4-kanals mottaker?

                  Hvis jeg skal tippe, vil jeg tro du trenger følgende kanaler:

                  1: Gass
                  2: høyre ror
                  3: venstre ror
                  4: Haleror
                  5 Høyderor på halen

                  Dette kan sikkert noen av fly-gutta svare deg bedre på... Men med mindre det er ett veldig stort og avansert fly du har, så skal alle servoene ha en egen kanal.

                  Bruksanvisningen til radioen har ofte mye nyttig info.
                  Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X