Announcement

Collapse
No announcement yet.

kjøp av fly

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kjøp av fly

    hi

    jeg har tenkt til å kjøpe et fly.
    jeg kom fram til to fly men jeg vet ikke vilke jeg skal kjøpe

    her er likene kan noen komme med noen tips




    tusen takk

    jeg er i en kinke her
    bare kom med din mening jeg vil høre andres meninger
    Last edited by mrhexeberg; 25 February 2011, 19:02.

  • #2
    Lurt å kjøpe ett som går i 100 miles som førstefly? haha.

    Comment


    • #3
      er det første flyet ditt? då trur eg kje noen av desse passe for deg.. eg ville kjøpt en http://elefun.no/p/prod.aspx?v=11139 slik til og begynde med.. har flydd nå i 5 år.. så har litt erfaring .. edf er ikkje for ny begyndere...
      Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
      tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

      Comment


      • #4
        Selv startet jeg med Cessna 350 Corvalis... Dog etter en del erfaring fra noe mindre helier + simulatorer... men flyet er lettflydd og greit Kan vell mest kalle det en lavvinget trainer
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          fikk beskjed att en høgvinget trainer var det beste og begynde med .. acro er ikke til og anbefale til nybegyndere vertfall.. kjøpte med en extra 330 elektro som var heilt umulig og fly... så gikk over til en calmato sport me 46 motor ,den har eg faktisk like hel endå..
          Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
          tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

          Comment


          • #6
            Hvor får du for deg at cessna 350 corvalis er acro ? Dette flyet veldig snillt og muligens lettere og fly enn ett 182 cessna oga den store vingespennet (147cm) hoppet rett på dette selv... Og dette er virkelig noe jeg kan annbefale av egen erfaring. Har flydd dette i både stille vind og i god vind (kanskje også litt i det meste laget) enda er det like helt den dag idag
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • #7
              har kje sagt att det er acro eg, skreiv tt et kje var og anbefale for nybeg, da meinte eg vinge profilen,....
              Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
              tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

              Comment


              • #8
                Jeg har et Corvalis, og jeg var som deg skeptisk til å kjøpe et lavvinget fly... jeg har kun flydd noen timer på simulator før jeg kjøpte dette, og må si dette flyet er utrolig enkelt å fly. kan ikke tenke meg at det fins noe enklere fly å fly. har enda ikke kræsja det.
                Jon Rune Fladmark 1980
                Søgne/Kristiansand,
                Team Smallsize, Team Losi 8ight 2.0, Spektum DX3S, Team Losi Fuel

                Comment


                • #9
                  Cessnaer er fine fly å fly, men de blir litt fort kjedelige.
                  Derfor annbefaler jeg alle som vil begynne å fly, dette flyet: http://www.throttlestore.com/fly/nes...r.aspx?lang=NO
                  er ikke en supererfaren pilot, men dette er vel noe av det mer lettflydde flyet jeg har pilotert! samt at det nesten er uknuselig! er 1000 kroner for mye, så finnes det på Hobbyking til rundt 600.Usikker på om det var med eller uten frakt.

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X