Announcement

Collapse
No announcement yet.

Godt og billig trainer/newbie-fly til .19 fuelmotor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Godt og billig trainer/newbie-fly til .19 fuelmotor?

    Heisann,

    Jeg har lenge villet begynne med fly (har biler og helikopter) og kom over en .19 fuelmotor til en billig penge. Det jeg da lurte på er om det er noen som kan anbefale et flyskrog til denne motoren som ikke koster skjorta og flyr stabilt?

    Jeg bryr meg ikke så veldig om utseende, og det trenger ikke være noe fartsfantom, men må være litt stabilt og solid.
    Har kikket litt på hobbyking, men de fleste billige flyene der ser ut til å være for elektriske motorer. Finnes det en omregningsformel mellom elektrisk og fuel hva motor angår?


  • #2
    Hei!

    Godt og se at noen går for fuel! Hva heter motoren din? Hvis det er en 19 totaktsmotor så går den som en 25 size. En eller annen trainer i denne størrelsen vil passe yppelig. Denne hadde vert grei, hadde det ikke vært for at den er utsolgt:

    Kristian Mattsson 28 år. Konkurrerer i F3C (helikopter), F3A Nordic (motorfly) og F3P Advance (innendørs motorfly). Syssler også med 1/8 fuelbuggy, 1/10 elektrobuggy (RWD), 1/10 fueltouring, 1/12 track, 7,5 hydrobåt, 7,5 V-bunnsbåt, 7,5 OTA, fueldrevet snøscooter, sjøfly og veteran helikopter/fly/bil/båt.

    Comment


    • #3
      Det er en gammel enya .19 motor, og fra det jeg har funnet ut om den så er det en totakter. Glowplug i hvertfall, og det betyr vel i praksis totakt. Men da skal jeg kikke litt etter. Liker forresten prisen, midt i blinken for mitt prosjekt

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X