Announcement

Collapse
No announcement yet.

motor "hakker" med lite gass må over halv for å fungere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • motor "hakker" med lite gass må over halv for å fungere

    endelig kom drittværet til bergen, så da fikk jeg selvsagt flyet til å fungere (nesten)

    jeg må ha rett over 50% gass på senderen min (dx7) før det skjer noe, og er det såvidt gass, hakker propellen fram å tilbake istedenfor å gå rundt. om jeg tar spaken fra null og rett opp på ca 65% gass, så går den rundt slik den skal. hva kan være årsaken til dette? har prøvd å med litt forskjellig kobling fra fartsregulator og til motor, enten var det samme problem, ellers var det ikke funksjon, så det er ikke feilkobling hvertfall. hva kan være grunnen?

    åhr.. alle tingene jeg har rotet med nå altså.. føler meg som som en fersking her jeg sitter =)

  • #2
    Foreslår at du holder deg til de trådene du allerede har startet. Ingen grunn til å lage flere tråder for det samme problemet eller den samme modellen
    5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
    Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

    Comment


    • #3
      Tenkte kanskje problemene skulle "sorteres" i forskjellige tråder jeg. Så det blir lettere for personer med samme problem å finne trådene senere

      Comment


      • #4
        Er jo det samme problemet da
        Det høres ut som du må få justert inn (bindet) ESCen din (fartsregulatoren) din til senderen din.
        Dette har skjedd når du byttet sender og mottager eller lignende, er du heldig så står dette i manualen din hvordan dette gjøres.
        5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
        Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X