Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nybegynner?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by roadrune View Post
    Det er mange gode gov.'er, men GV1 er vel av de dyreste?

    Throttle jockey pro skal også være veldig bra.
    Selv har jeg CSM Revlock 30 og den funker utmerket.
    Du får kjøpe først, så spørre om hjelp etterpå, hvis du trenger det, men de er generelt ganske lette og sette opp.

    Ja jeg går for en Revmax pga prisen og at den er så liten i forhold, denne passer på så rotor hode ikke "overspeeder" men kun det.
    Har du for lavt rpm så slår den ikke inn om jeg har forstått riktig, så da kan man vel sette throttlecurven på 100% hele veien.
    På DX7 kommet den bare til og fungere i norm: mode og idel2, ikke idel1 noe som er litt syn en annen ting er at jeg også må invistere i et "tac" for og få stilt inn rpm riktig så da blir prisen ganske lik GV1.
    Gutta sier at GV1 er utdattert og at den har noe "lag" i forrhold til throttel sevoen og det er i såfall ikke positivt.

    Håper jeg blir positivt overasket over Revmax
    sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
    T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"

    Comment


    • #17
      Hvis det er en limiter, så fungerer den slik som du sier, ja.
      Det som er dumt med 100% kurve, er hvis limiteren svikter, da har du ett problem, så det beste er nok å sette opp en brukendes kurve, for så å øke den med f.eks. 5%

      Hvorfor skulle den ikke virke i Idle1???
      Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

      Comment


      • #18
        For mye !

        Registrerer at det begynner og bli fryktelig mange linker her, syntes det er rotete.
        det finnes vel bare en GOD heliside og det er:

        http://www.helifreak.com/index.php

        Finner jeg ikke svar der så spør jeg noen her om hjelp slik som nå

        Halen på min T-rex 500 driver sakte mot "klokka" dette skjer i inverted posisjon, har ikke merket noe når jeg er i normal hvis det er noe normal posisjon på et heli .
        Alt er 90, servo er 90 til styrestaget å det er 90 til armen til halen som i gjen har litt pitch.
        Den holder godt selv om jeg forandrer pitch raskt 14/14 å den "logrer" ikke, finner ikke ut hva det kan være


        sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
        T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"

        Comment


        • #19
          Sikkert vibrasjon i halen.
          Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

          Comment


          • #20
            Håper at det er rigtig plass og få med linker til en så god bygge blogg på youtube for nybegynnere. Her er det en som i detalje går i gang med en T-rex 250 med Norsk tale og lyd i HD-kvalitet.


            Monodrive

            Comment


            • #21
              I stedet for og lage en ny tråd poster jeg her. Hvilken simulator er den beste nå om dagen? Tenkte og begynne med rc heli hobbyen men trenger noen timer med simulator først
              HPI Baja 5T x TT01 Nissan S13 Drifter

              Comment


              • #22
                Det er vel fortsatt Phoenix og Real Flight som er de beste, Real Flight kommer med "radio"
                Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

                Comment


                • #23
                  Jeg har hørt at Phoenix skal vere den beste, hvis du kjøper den med radio, får du til og med en ordentlig Spektrum Dx5e i pakka.

                  Her er en god helikopternettside: http://www.rchelicopterfun.com/

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X