Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gyro til align 450

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gyro til align 450

    Hey, er forhandsvis ny på dette med helikopter, men har lyst til å prøve meg på en align t-rex 450.

    Har spektrum dx7 radioen, denne fungerer greit til det helikopteret den?

    Og hva slags gyro er det lurt å gå for? som jeg også kan bruke på en align t-rex 500 senere?

    Og hvis jeg likegodt skulle gått for en Futaba GY611, ville denne passet i de 2 helikopterne? og er den for vanskelig å sette opp for en nybegynner.

    Har fløyet mye belt cp og mange mange timer på realflight simulatoren.
    Per Andre Ø.O.

  • #2
    den radioen er gull har samme selv

    denne gyroen er knall til en fin pris: http://elefun.no/elefun4/aspx/produk...tegoriID=10000Futaba GY611 er vel i grunnen til større helier. (er ikke sikker)
    biler: Alt for mange Heli: T-rex 600N Fly: Ingen for øyebliket

    Comment


    • #3
      okey takk! trodde det var dyrere for gyro
      Foresten første gang jeg har sett en annen med navnet Per Andre!
      Per Andre Ø.O.

      Comment


      • #4
        Jeg ville ikke kjøpt 611 idag, den er litt gammel og utdatert.

        Spartan ds760 er det råeste idag, men som en av Per Andre'ene skriver så er Align sin også helt grei for de fleste.
        Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

        Comment


        • #5
          Ifølge SSB er det 94 stk i Norge som heter Per Andre til fornavn.
          Esky Lama 4. Eflite Blade 400 3D. DX6i. Hitec HS-65MG (cyclic) JR DS290G (hale).
          HPI Nitro MT2 3.0

          Comment


          • #6
            Originally posted by perand65 View Post
            okey takk! trodde det var dyrere for gyro
            Foresten første gang jeg har sett en annen med navnet Per Andre!
            hehe.. samme her så det ikke før nå at du het Per Andre

            jeg bruker align GP750 på en copterx 450 (kopi av T-rex 450) og jeg syns denne er helt hundre. holder halen veldig stabil ved brå pitch endring. har aldri prøvd Spartan DS760, men vist du er ganske ny i gamet og ikke gjør de villeste sprellene så merker du nok ikke noe særlig forskjell mellom GP750 og DS760 etter som jeg har forstått det på de store gutta (shoot me if I'm wrong, Rune)
            biler: Alt for mange Heli: T-rex 600N Fly: Ingen for øyebliket

            Comment


            • #7
              Stemmer det, jeg merket ingen forskjell fra Align sin 750 og Spartan gyroen på samme heli med samme oppsett, den eneste grunnen til at jeg solgte Align-gyroen var overgang til V-bar.
              Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

              Comment


              • #8
                Originally posted by roadrune View Post
                Stemmer det, jeg merket ingen forskjell fra Align sin 750 og Spartan gyroen på samme heli med samme oppsett, den eneste grunnen til at jeg solgte Align-gyroen var overgang til V-bar.

                Bare lurer, hva er egentlig fordelen med v-bar?
                Takk for alle svar!
                Per Andre Ø.O.

                Comment


                • #9
                  Mere responsivt og mere stabilt heli.
                  Regner med Vbar tar hånd om ustabilitet når man går ned gjennom sin egen rotorturbulens blandt annet.
                  Espen Andersen (`75)

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X