Announcement

Collapse
No announcement yet.

tips og råd! 6ch heli :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tips og råd! 6ch heli :)

    hei! jeg prøver og finne meg et bra 6ch heli som er bra i 3d og sånt har sett på

    E-SKY honey bee cp2 og E-SKY honey bee cp3

    dere kan anbefale andre 6ch heli .takk

    Mvh leander
    Bandit/Rustler VXL <3

  • #2
    Blade-400. Litt dyrere enn Honey-bee, men til gjengjeld får du "skikkelig" radio du kan bruke på andre helikoptre om du en gang bytter.
    Blade 400 3D - HS-65MG, s9257, ds760, DX7
    Blade mSR & Walkera 4#3b brushless
    Losi micro desert truck - Pimp my ride

    Comment


    • #3
      sånn bnd ? eller bind
      Bandit/Rustler VXL <3

      Comment


      • #4
        RTF skal du isåfall ha.

        Om du har ambisjoner om 3D så er Blade ett absolutt minimum, Honey Bee kan du bare glemme.

        Du kan også se på T-rex pakkene til Elefun, litt dyrere, men verdt det på alle måter.
        Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

        Comment


        • #5
          et minium? hva mener du med d :S? men er t-rex et bra nybegynner 3d? jeg mener ikke at jeg er helt ny på rc heli, har flydd mye 4ch så kan d ,t-rex ser veldig dyrt ut , opp til 3000, men jeg leiter etter mitt første 6ch
          Last edited by leander999; 7 April 2010, 17:17.
          Bandit/Rustler VXL <3

          Comment


          • #6
            vad om en KDS helikopter , folk på andra forum snakkar veldigt gott om den
            Goblin 700 ; Atom 6HV ; Trex 500 ; Trex 450pro ; DX8 , DX7 ;

            Comment


            • #7
              vet ikke helt men ser du har walkera 4g3 , flyr du 3d med det?
              Bandit/Rustler VXL <3

              Comment


              • #8
                Det jeg mener er om du har ambisjoner om 3D, så tror jeg ikke Blade'en er noe særlig kapabel til det, og jeg VET at HBK er helt ubrukelig...

                Når det er sagt, så kommer du til å knuse mange heli før du flyr 3D med vilje

                Men hvis jeg var deg, så ville jeg gått for en T-rex, evt en klone av den, da finnes det mange forskjellige, CopterX er den mest kjente.

                Og om du syns 3000 er dyrt, så må du nok finne deg en annen hobby, desverre.
                Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

                Comment


                • #9
                  Originally posted by leander999 View Post
                  vet ikke helt men ser du har walkera 4g3 , flyr du 3d med det?
                  ikke komt så långt en , men den er mer eller mindre persjonert, bruker 4G6, mer stabilt men går fint å fly de i 3D,
                  vet en her i Bergen som fly 4G3 i 3D ( ok han har vart i hoibby en stund )
                  skall du har en sånt lite så går får 4G6 eller kanske T-rex 250 ( vardera sjelv på en T-rex 250 )
                  Goblin 700 ; Atom 6HV ; Trex 500 ; Trex 450pro ; DX8 , DX7 ;

                  Comment


                  • #10
                    Og om du syns 3000 er dyrt, så må du nok finne deg en annen hobby, desverre.
                    jeg er 13 har da fly og biler som jeg åsså bruker penger på , og masse nitro til nitro rustler så d blir en del, vil bare ha noe jeg kan fly med uti hagen (den er litt stor , kanskje en basket ball bane størrelse ) som jeg kan hovre litt opp ned og kanskje gjøre noen manøvre ^^
                    Bandit/Rustler VXL <3

                    Comment


                    • #11
                      Ville kjøpt t-rex 450, eller spart opp til det. Hk 450 er en grei klone vis du vil spare penger. fåes hos hobbyking for en høvelflis!

                      flyr selv hk-450 og hår prøvd og gå opp med det, men da var oppsette så vilt at det gikk alle veier

                      så må du nesten ha 2,4 ghz radio.

                      Psycho-look
                      450heli - Ds 410M - Quark, Ome At-40, Futaba 7c, Mi4 Drifter, TT EB4. ++

                      Comment


                      • #12
                        Kjøper du honning biene så kjøper du deg problemer og med ambisjoner om å fly 3D i hagen eller på baseballbanen så er vel Trex 250 tingen for deg.
                        Blade 400 og Trex 450 blir for store til den bruken der en fortballbane er grei størelse for å fly litt åpent uten å bli altfor nærvøs for omgivelsene dine.
                        Et 400/450 heli er også såpas store at de kan utføre seriøse skader på folk om du skulle være riktig uheldig, noe som er fort gjort.
                        Som de sier i USA.

                        A 450 will bring you to the court.
                        A 500 will bring you to the hospital.
                        A 600 will bring you to the morgue.

                        Men når det er sagt så er 400/450 størrelse passe størrelse å begynne med.
                        Billige å krasje samtidig med at de er passe stabile og takler litt vind.
                        Espen Andersen (`75)

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Perpyro View Post
                          Kjøper du honning biene så kjøper du deg problemer og med ambisjoner om å fly 3D i hagen eller på baseballbanen så er vel Trex 250 tingen for deg.
                          Blade 400 og Trex 450 blir for store til den bruken der en fortballbane er grei størelse for å fly litt åpent uten å bli altfor nærvøs for omgivelsene dine.
                          Et 400/450 heli er også såpas store at de kan utføre seriøse skader på folk om du skulle være riktig uheldig, noe som er fort gjort.
                          Som de sier i USA.


                          A 450 will bring you to the court.
                          A 500 will bring you to the hospital.
                          A 600 will bring you to the morgue.

                          Men når det er sagt så er 400/450 størrelse passe størrelse å begynne med.
                          Billige å krasje samtidig med at de er passe stabile og takler litt vind.
                          tusen takk for svar , tror jeg kanskje går for det (t-rex 250 )eller en hk 250 vis det fins
                          Last edited by leander999; 7 April 2010, 21:01.
                          Bandit/Rustler VXL <3

                          Comment


                          • #14
                            joda, hk 250 finnes, men har ikke noe erfaringer med det.

                            men tenker at det skulle være greit nok.

                            Selv ville jeg godt for 450, det er samme pris tåler el del vind som er fordel.

                            Men vis du har liten plass så slkjønner jeg det jo.

                            lykke til )
                            450heli - Ds 410M - Quark, Ome At-40, Futaba 7c, Mi4 Drifter, TT EB4. ++

                            Comment


                            • #15
                              Jeg ville heller gått for en 450 enn 250, de er MYE mer stabile...

                              Hvis du går inn på www.modellflynytt.no så er det en kar der som har bygget en HK450 billigst mulig, tror han kom godt under 3000,- komplett....

                              Har du radio, forresten?
                              Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X