Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp/idé til gjennomføring på messestand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger hjelp/idé til gjennomføring på messestand

    Jeg representerer et selskap som skal delta på en stor internasjonal messe på Lillestrøm i juni 2013. Siden dette er en fagmesse, er vi interessert i å tiltrekke oss flest mulige messedeltakere og publikum til vår stand, og tenkte at en 'stand-activity' noe innen RC ville fenge. Vår bedrift opererer innen luftfart, så tenkte jeg mest på et opplegg rundt helikopter, i første rekke quadcopter. Jeg håper noen innen RC-helikopter-miljøet på østlandet kunne være villige til å bistå som konsulent(er) under planleggingen og eventuelt under gjennomføringen av messen. Dette selvsagt mot betaling/godtgjørelse. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne, så tenkte at dette forumet var en god start...

    Vår idé er at en messedeltaker skal kunne klare å ta av fra ett punkt og lande på et annet punkt med et RC-helikopter. Klarer man dette, vil det vanke en liten premie (giveaway), samt at man er med i en daglig trekning av et quadcopter av noe slag. Av sikkerhetsmessige grunner må vi i isåfall bygge opp et plexi-bur inne i vår stand, siden vi regner med at alle som vil prøve seg ikke nødvendigvis er så veldig 'skilled'.

    Hvis noen av dere ønsker å bistå oss i dette 'prosjektet', eller kjenner noen vi kan spørre, er vi svært takknemlige for tilbakemeldinger.
    Jeg kan nås på telefon 95167120 eller på epost marius@worldcourier.no

    Mvh Marius Undlien

  • #2
    spør på www.modellflynytt.no også
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X