Hei alle sammen
Ny i gamet og ny på forumet men trenger litt hjelp av ekspertene her
1. Jeg har en slik motor (Redline 56H)
2. Om dere ser mutteren som sitter nederst til venstre i bilde (Mod.nr AA0025B)
Tror dette er en M10 mutter som følger med.
Problem:
Når jeg forsøker å starte helikopteret så går det bra første gangen, mens andre gangen så har denne mutteren skrudd seg helt av gjengene på motoren og ligger pent og pyntelig nede i cluch vifte koppen (litt dårlig beskrevet, men en slik http://www2.gpmd.com/imagel/t/lttre9501.jpg )
Spørsmål:
Fra før har jeg brukt blå locktite og skrudd denne mutteren til det jeg maktet, men det hjalp ikke.
Så mitt spørsmål blir som følger, er det bedre med grønn locktite eller nyloc mutter med eller uten grønn locktite?
Til slutt, er det flere som sliter med tilsvarende problem?
Mvh
Tom
Ny i gamet og ny på forumet men trenger litt hjelp av ekspertene her
1. Jeg har en slik motor (Redline 56H)
2. Om dere ser mutteren som sitter nederst til venstre i bilde (Mod.nr AA0025B)
Tror dette er en M10 mutter som følger med.
Problem:
Når jeg forsøker å starte helikopteret så går det bra første gangen, mens andre gangen så har denne mutteren skrudd seg helt av gjengene på motoren og ligger pent og pyntelig nede i cluch vifte koppen (litt dårlig beskrevet, men en slik http://www2.gpmd.com/imagel/t/lttre9501.jpg )
Spørsmål:
Fra før har jeg brukt blå locktite og skrudd denne mutteren til det jeg maktet, men det hjalp ikke.
Så mitt spørsmål blir som følger, er det bedre med grønn locktite eller nyloc mutter med eller uten grønn locktite?
Til slutt, er det flere som sliter med tilsvarende problem?
Mvh
Tom