Announcement

Collapse
No announcement yet.

værste RC opplevelse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Der sa du det Simen
    O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
    Kthxbye

    Comment


    • Originally posted by Simen Gjørstad View Post
      Merkelig att ikke fail safen slo inn når du fikk dorlig kontakt mellom radio og motaker...
      ja når du sier det...
      Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

      Comment


      • Verste rc opplevelse...? HPI E10 kanskje?
        1:1 biler - 99mod Lexus SC400
        Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

        Comment


        • jeg hadde en smartech winner sport.. helt orginal.. syns den gikk bra... men radioutstyre sugde jo kølla til bestemor...


          bilen stakk av på bonngass i andre gir.. gikk rett i en betongkant... og bilen så ut som ett vrak.. jeg hadde krølla hele chassie plata .... til og med motor feste plata så ut som en S .....

          Comment


          • det var vel og bytte en spektrum radio i en hpi e10
            LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.
            HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.

            Comment


            • Jeg kjørte min tt01 i gaten utenfor huset , plutselig gikk den ut av rekkevidde og kjørte seg villt så kom det en bil og kjørte på den , når sjåføren merket at han hadde kjørt over noe så bremset han og han bremset akkurat oppå blen

              Men jeg var heldig fordi han bodde i nabolaget , så fikk ut 900kr av han som erstatning

              Comment


              • nå fant eg ut ka det dumeste var og det var og selge en stamped til dan26
                LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.
                HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.

                Comment


                • hvorfor det?
                  1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

                  Comment


                  • eg sende bilen på oppkrav til han, men eg har ikke fått noen penger og det står at den e henta
                    og han svare ikke på pm
                    LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.
                    HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.

                    Comment


                    • Da skal du ta det emd posten og ikke ham
                      Hvis den er sendt på oppkrav så er det posten sitt ansvar om de har levert den ut før penga ble innbetalt..

                      Selv fikk jeg en oppkravspakke i retur som posten prøvde å kreve meg penger for hehehe
                      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                      En Baja

                      Comment


                      • Leit : / jeg selgte en kyosho motor til han. Denne sa han at han skulle hente med det skjedde ikke.
                        Dette jo ta opp til 10 min.(LOL)
                        Men det værste var at når jeg ringte hhan så var han så frekk til å si ikke mas. Men jeg ville jo bare ha den henta så jeg kunne kjøpe nye rc ting. men han henta den ikke. Det endte i at jeg tapte 250kr og kunne nesten gitt bort motoren i stedenfor å selge den til en useriøs kjøper som ikke henter varene.
                        1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

                        Comment


                        • men da bør jo han si i fra og han har jo ikke gjort feilen så kafor ska ikke han svare?
                          LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.
                          HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.

                          Comment


                          • Originally posted by PIDI BOY View Post
                            eg sende bilen på oppkrav til han, men eg har ikke fått noen penger og det står at den e henta
                            og han svare ikke på pm
                            sikker på du ikke skrev feil kontonr? så det er en annen som fikk litt mere penger inn på kontoen sin?..

                            Comment


                            • e sikker på at eg skrev riktig
                              LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.
                              HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.

                              Comment


                              • Originally posted by PIDI BOY View Post
                                men da bør jo han si i fra og han har jo ikke gjort feilen så kafor ska ikke han svare?
                                Uansett såmå du ta dette med posten. Dem er deg skyldig penger om de leverer ut en pakke på oppkrav uten å kreve penger for det. Det er jo tross alt det du betaler ekstra for.

                                Men ut ifra tidligere poster her så er han vel en drittsekk uansett, men her er det posten du skal gå på...
                                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                                En Baja

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X