Announcement

Collapse
No announcement yet.

værste RC opplevelse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Hvertfall bra det ikke ble en stygg bøy
    Last edited by RPM; 30 September 2008, 14:12.
    O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
    Kthxbye

    Comment


    • #62


      Flyet er beregnet med 0.9-0.19 motor, med 0.36 motor og 8x8 propell må man ha STOR fart før man får "luft" under vingene.

      YouTube - Hit by RC airplane 2

      Det gikk bra med mannen, men tenk hvor gale det kunne gått.
      X-factory X6sq og Hot Bodies D4
      2xSchumacher Cat sx selges, 2000/ bud.
      http://www.radoyrc.net http://www.mustit.no

      Comment


      • #63
        Hadde en liten tumble med marderen når jeg testa de nye dekka fra RC-racing.

        Dro rett på bakhjula på gresset, støtta seg opp på wheelie bar'en. Så ned en skrent til den tok en nose dive ned i et gjørmehøl og spratt på kufangeren. Tok en forlengs salto og landet perfekt på hjulene igjen og feis videre.
        sigpic
        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

        Comment


        • #64
          Da har denna karen vært ute og kjørt igjen
          Lekte meg litt med CX4-B (Må jo testes etter motorbytte) like ved et jorde her jeg bor.. Gikk greit der, så ut på veien som er småfylt med sand pga veiarbeid.. Sladder fram og tilbake, kjørt ca halve tanken da den fikk en HELVETES kontra, treffer en liten kant, slo ca 4-5 runder i lufta og smalt ut i grøfta.. Og havna selvfølgelig på full gass Fikk IKKE gjort noe med kontrollen og da jeg gikk bort så merka jeg at krystallen hadde detti ut!!! Det må være noe med kjørestilen min, for jeg mister ALT mulig uvanlige deler Og for å nevne at på min ALLER første tur med denne bilen datt en mellomaksling av..
          sigpicMorten Nilsen 1989
          Har mye rart innen RC..

          Comment


          • #65
            Originally posted by MariusT View Post
            Hvertfall bra det ikke ble en stygg bøy
            Jeeeeesuzzz, her snakker vi god humor..
            Yamaha Aerox

            Comment


            • #66
              hyggelig å se at det fortsatt er liv i tråden
              Tamiya TL01
              Kyosho Giga Crusher SF(selges)
              HPI Baja 5b v2.0

              Comment


              • #67
                Originally posted by ollie92- View Post
                hyggelig å se at det fortsatt er liv i tråden
                Ja, jeg har jo hatt et uhell, må jo fortelles Men tråden skulle vært klistra =/
                sigpicMorten Nilsen 1989
                Har mye rart innen RC..

                Comment


                • #68
                  Originally posted by WheelyKing89 View Post
                  Ja, jeg har jo hatt et uhell, må jo fortelles Men tråden skulle vært klistra =/
                  ja det var det som var meningen helt fra starten
                  Tamiya TL01
                  Kyosho Giga Crusher SF(selges)
                  HPI Baja 5b v2.0

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Ev1er View Post
                    Jeeeeesuzzz, her snakker vi god humor..

                    Nei... Det synes jeg ikke..
                    O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                    Kthxbye

                    Comment


                    • #70
                      Irritasjonen over å gjøre istand bilen, pakke sammen, putte alt i 1:1 bilen. Reise en viss distanse for å kjøre. Bare for å kjøre 100 meter til bremsene smelter fast i drevplata siden produsenten av bilen din bruker plastdeler akkurat der det er friksjonsfare...

                      Eller selvfølgelig andre ting.
                      sigpic
                      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Motörhead View Post
                        Irritasjonen over å gjøre istand bilen, pakke sammen, putte alt i 1:1 bilen. Reise en viss distanse for å kjøre. Bare for å kjøre 100 meter til bremsene smelter fast i drevplata siden produsenten av bilen din bruker plastdeler akkurat der det er friksjonsfare...

                        Eller selvfølgelig andre ting.
                        Haha, snakker av erfaring ja?
                        sigpicMorten Nilsen 1989
                        Har mye rart innen RC..

                        Comment


                        • #72
                          Min værste RC opplevelse er den hvor jeg har lyst på men ikke råd til...

                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by NoBrainer View Post
                            Min værste RC opplevelse er den hvor jeg har lyst på men ikke råd til...

                            Hva mener du? O.o
                            sigpicMorten Nilsen 1989
                            Har mye rart innen RC..

                            Comment


                            • #74
                              Værste jeg har opplevd var i sommer. Hadde fått 2 kompiser til å kjøpe seg 1:18 biler, så vi kunne kjøre på banen min. Selvsagt måtte det regne rett før de kom, så det endte med at vi kjørte i veien foran huset mitt. Alle tre stod i veien, som forøvrig er regulert til gangvei med 30 km og kun lov til å kjøre til eiendommene. I tillegg eier jeg veibiten utenfor huset mitt, selvom den er regulert til vei. Plutselig kommer det en bil, og vi ser at sjåføren faktisk ser oss og bilene. I neste øyeblikk skjønner vi lite, for fyren gir fullstendig f, og kjører rett over min Losi Mini T Pro med børsteløst og lipo oppsett
                              Og på toppen av det hele kjører fyren uberørt videre...? Vi stod igjen som tre svære spørsmålstegn, og jeg kjente fort at det begynte å koke i toppetasjen. Ba kompisene om å bli igjen(var redd for å bli for tøff i trynet med 2 kompiser i ryggen), og kjørte etter bilen. Fant den rett nede i veien, og møtet med fyren var temmelig sjokkerende. Han bekreftet eplekjekt at han var klar over at han kjørte over bilen min(og at han lett kunne stoppet også), men det var mitt problem Ett par øyeblikk senere, skjønte fyren at det kanskje var like greit å jekke seg ned litt, og jeg fikk ham tilslutt til å dekke 400; i deler.

                              Det aller latterligste var egentlig hvor lite som gikk istykker på bilen, vi trodde den var kast før vi sjekka(skulle hørt den lyden som kom når den ble overkjørt....!) Men egentlig mest småtteri som gikk, bortsett fra hjul og karrosseri da selvsagt.
                              Last edited by Boyracer; 3 October 2008, 08:09. Reason: skrivelef
                              Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by Boyracer View Post
                                Værste jeg har opplevd var i sommer. Hadde fått 2 kompiser til å kjøpe seg 1:18 biler, så vi kunne kjøre på banen min. Selvsagt måtte det regne rett før de kom, så det endte med at vi kjørte i veien foran huset mitt. Alle tre stod i veien, som forøvrig er regulert til gangvei med 30 km og kun lov til å kjøre til eiendommene. I tillegg eier jeg veibiten utenfor huset mitt, selvom den er regulert til vei. Plutselig kommer det en bil, og vi ser at sjåføren faktisk ser oss og bilene. I neste øyeblikk skjønner vi lite, for fyren gir fullstendig f, og kjører rett over min Losi Mini T Pro med børsteløst og lipo oppsett
                                Og på toppen av det hele kjører fyren uberørt videre...? Vi stod igjen som tre svære spørsmålstegn, og jeg kjente fort at det begynte å koke i toppetasjen. Ba kompisene om å bli igjen(var redd for å bli for tøff i trynet med 2 kompiser i ryggen), og kjørte etter bilen. Fant den rett nede i veien, og møtet med fyren var temmelig sjokkerende. Han bekreftet eplekjekt at han var klar over at han kjørte over bilen min(og at han lett kunne stoppet også), men det var mitt problem Ett par øyeblikk senere, skjønte fyren at det kanskje var like greit å jekke seg ned litt, og jeg fikk ham tilslutt til å dekke 400; i deler.

                                Det aller latterligste var egentlig hvor lite som gikk istykker på bilen, vi trodde den var kast før vi sjekka(skulle hørt den lyden som kom når den ble overkjørt....!) Men egentlig mest småtteri som gikk, bortsett fra hjul og karrosseri da selvsagt.
                                Det er da du skal leie inn en 1:1 komatsu dump truck og smadre bilen hans. Fortelle at det er hans problem at den var i veien.
                                sigpic
                                If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                                If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X