Announcement

Collapse
No announcement yet.

værste RC opplevelse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by xhaliex View Post
    at du kjørte i postkassa har vel ingenting med at du justerte forgassern ?
    Kanskje bilen gikk mye fortere enn forventa også klarte han ikke å opprettholde kontrollen?
    sigpicMorten Nilsen 1989
    Har mye rart innen RC..

    Comment


    • #92
      Begynner å bli ganske mange kallenavn på nålene nå...
      Bakkenåla, aks.nåla, dysenåla, forgassernåla, luftskrua osv osv....

      O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
      Kthxbye

      Comment


      • #93
        Originally posted by WheelyKing89 View Post
        Kanskje bilen gikk mye fortere enn forventa også klarte han ikke å opprettholde kontrollen?


        Akkurat!! hadde ikke styringen i det heletatt:P

        Comment


        • #94
          Jomen Hvilken er det du mener da? high speed needle eller low speed needle? eller tomgangs skruen?
          Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

          Comment


          • #95
            Originally posted by WheelyKing89 View Post
            Da har denna soppen vært ute og kjørt igjen Denne gangen med min Carson.. Her er det vått, og som vanlig så sitter man inne fordi noen av bila ikke tåler vann.. Så da drar jeg med Carson'n ut likevel, kjører, justerer litt og tenker som så ''Faen heller, kjører til det rasar'' Så fort jeg fikk sagt det kjører jeg oppi en vanndam så bilen stopper akkurat ikke.. fikk nappa av luftfilter, tømt det for vann og feis videre, joda, hva skjer så? Bilen klikker helt pga vann i mottager og raser oppi ENDA en vanndam, denna gangen klikker bilen helt og låser seg på full gass og sving mot venstre, kjører på bånn fitte gjennom dammen 2-3 ganger før jeg får satt ned beinet og prøve å stoppe den.. Da kjører den likegodt opp beinet mitt og taker.. Luftfilteret er borte, og motoren fylles med vann og stopper... For en nydelig dag her i Norge *Kremt* Så nå må dritten demonteres igjen og tørkes For andre gang denne helga
            ja ja, du veit iallefall hvordan du skrur opp bilen XD akkurat some meg, kødd med zaboonens bak-hjul....har fiksa nå, viste seg at det ene hjulet hvar for stramt festet ettter eg og en annen bytta buggy dekk med racing dekk XD og han kjørte med nitro racing bil opp en bratt skråning i skogen...gikk bra da.

            Comment


            • #96
              Andy ja det er en fordel om du tar deg tid til og skrive da

              Zaboon dekk på Carson CR-4 onroad bil, gikk greit det
              Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
              Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
              TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

              Comment


              • #97
                Originally posted by djegga View Post
                Andy ja det er en fordel om du tar deg tid til og skrive da

                Zaboon dekk på Carson CR-4 onroad bil, gikk greit det
                Ja eg tenkte eg fant deg her inne e plass da

                Comment


                • #98
                  mitt værste mareritt:
                  2 uker etter pappa hadde overrasket meg med å kjøpt fg'en til meg, skulle jeg da teste den på skolen likeved. kom masse kompiser bort å skulle se. jeg var ikke så god til å kjøre men skulle jo så klart være så tøff å dra på litt! så dro jeg full gass å der hengte den seg opp å rett i veggen i ca 80km/t! hyelle forstillingen løsnet fra chassiplata. men overraskende nok. var det ikke så mye som ble ødelagt. bare alt på hele bilen flyttet seg en hakk framover!!
                  Hpi Baja 5b SS,cy26 marine with DS shell , DDM rear dom., GH alu parts, WT 813 carb, spektrum DX3.0

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by djegga View Post
                    Min gikk som som et J**** monster før det kumlokket angrep meg
                    + din bil bare kødda og stoppet hele tiden, min svev jo å jeg hadde faktisk bilen i full drift "bokstaveligtalt" dagen ettrpå
                    Ja du har jo også et annet uhell da: når du sko drifta og smadra venstre bakhjulet i en palle....der knakk den

                    Comment


                    • hmmm

                      min værste rc opplevelse er å ha lest siste siden i denne tråden, samt å se folk kjøre kyosho.
                      sigpic
                      http://www.kyosho.no/

                      Comment


                      • Originally posted by OZZY View Post
                        min værste rc opplevelse er å ha lest siste siden i denne tråden, samt å se folk kjøre kyosho.
                        Heheheheh
                        Uff...
                        O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                        Kthxbye

                        Comment


                        • hehe!

                          min verste rc opplevelse var en gang naar jeg skulle kjore i gata. jeg tok fart fra gata og kjort nesten toppfart (ca. 60 km/t) rett i en jernbjelke som laa ute i gata bilen saa ut som en banan av et ukjent slag

                          PS: var en kyosho tr15 ST
                          Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
                          Sandnes Osteopati Senter
                          http://www.osteopaten.info/index.html

                          Comment


                          • Originally posted by tim56 View Post
                            hehe!

                            min verste rc opplevelse var en gang naar jeg skulle kjore i gata. jeg tok fart fra gata og kjort nesten toppfart (ca. 60 km/t) rett i en jernbjelke som laa ute i gata bilen saa ut som en banan av et ukjent slag

                            PS: var en kyosho tr15 ST
                            Synes ikke det var så rart...det var jo kyosho
                            Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

                            Comment


                            • min værste opplevelse når det gjelder rc biler er når jeg kjørte på en grus bane. Jeg hadde hatt litt små problemer med bilen når det gjaldt eletronikken i bilen. Men jeg trodde jo jeg hadde fiksa dette men nei da.. jeg kjørte litt fram og tilbake på grusen alt virka ok.. men så.. plutselig hengern seg opp på full gass og kjører rett under bilen til fattern og rett i entre stolpe, hele understelle blei bøyd mista driv akslingen, bære arm røyk.. begge to nedre og øvre

                              Comment


                              • Hadde en liten ulykke på kleåå rc sin bane her om dagen. Jeg og Emix var ute og kjørte på banen. Jeg hadde en Kyosho Mini inferno ST, og han hadde en Serpent S-400.

                                så herja jeg ute på banen, og kjørte seff ifra ham. Til slutt endtedet opp med at jeg kjørte saaaaaaaaakte bortover banen, da han plutselig kommer med serpenten og knuser hele rævva på min stakkars mini inferno. Alt gikk, bærearmer, dogbones ble bøyd, det knakk Pins og skruer i hytt og pine.

                                Når jeg kikket på bilen når jeg kom hjem, så hadde han pokkern med kjørt sundt min Mini inferno 09 Ståldiff til 400 også!

                                Stor takk til Øyvind / Emix her på forumet for en kjepebra ødeleggelse av MIN bil



                                Også har jeg den VERSTE rcopplevelsen min : Når jeg kjøpte kyosho
                                Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
                                Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
                                TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X