Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC i media

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RC i media

    Tenkte jeg kunne åpne en tråd om RC i media.

    Begynner med denne

    Hot Bodies Lightning - Team Associated B4 Team Factory - Spektrum

  • #2
    Aiaiai! Har fått batterisyre på armen en gang og det gjorde sykt vondt! tenk at han fikk det på tunga!
    Last edited by Gibson; 16 April 2008, 17:19.
    MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

    Comment


    • #3
      Det var godt du fant en positiv omtale
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • #4
        Bor ikke du litt for langt nordover for å lese firda? Dette blir jo mer leketøy i media...

        Her er jo en litt kjekkere sak fra søsteravisa firdaposten.



        Klubben vår har nå hatt halltreff i snart et år, og økonomien og medlemstallene tilsier at det blir kjøring og flyging oftare i framtida Bane av typen roaddome er også under bestilling


        Jippii
        Sunnfjord RC Klubb
        ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

        Comment


        • #5
          Originally posted by xilian View Post
          Det var godt du fant en positiv omtale
          Gjorde så godt jeg kunne. Om dette er positivt eller negativt for rc-sporten kan vel diskuteres. Dette er jo tydeligvis no dritt, kanskje kan forumet hjelpe tilkommende utøvere å få seg brukbart utstyr.

          Originally posted by djupevik View Post
          Bor ikke du litt for langt nordover for å lese firda? Dette blir jo mer leketøy i media...

          Her er jo en litt kjekkere sak fra søsteravisa firdaposten.
          Har levd i eksil i Ryfylke i 2 år for et par år siden, følger jo fortsatt med dere...
          Morsomt at det dukket opp en positiv artikkel så fort
          Hot Bodies Lightning - Team Associated B4 Team Factory - Spektrum

          Comment


          • #6
            RC har jo i det siste vært i media.

            Sist var vel barnetv for døve på nrk med fly.
            Det har og vært på Kalle og Molo på nrk.
            Det har og vært flere programmer men husker ikke alle.

            Rc er nok kommet for å bli

            Comment


            • #7
              dette er riktig nok en gammel reportasje.




              med undertegnede som intervju objekt
              selvfølgelig litt feilsitert.
              super stock er ikke den råeste klassen

              jeg har i dag ingen verv i LMBK. så slipper jeg kanskej en mengde spørsmål.
              Last edited by Crazy beetle; 16 April 2008, 20:47.
              A REAL TWIN IS A V-TWIN.
              alt under 1200 cc er en startmotor.
              R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

              Comment


              • #8
                Her om dagen såg jeg faktisk en MacGyver-episode hvor han brukte en grasshopper lignende bil (fikk ikke studert den i farten) med et sånn karnevalmonsterhode på for å distrahere noen kinesere
                Sunnfjord RC Klubb
                ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

                Comment


                • #9
                  Vet ... så den og!
                  Så skulle han hente den gutten i den "bursdagen"
                  MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                  Comment


                  • #10
                    Bra tiltak å få fram artikler om RC i media. Interessant å lese om hva folk får til og hva media tror og tenker om oss når de først skriver litt om det vi driver med.

                    Her er bidraget fra Nord-Trøndelag : Trykk her!

                    Originally posted by djupevik View Post
                    Her om dagen såg jeg faktisk en MacGyver-episode hvor han brukte en grasshopper lignende bil (fikk ikke studert den i farten) med et sånn karnevalmonsterhode på for å distrahere noen kinesere
                    MacGyver har vel også flydd litt modellfly om jeg ikke husker feil... En cessna-lignende med noen sprengladninger på...
                    Last edited by Balder; 16 April 2008, 22:12.
                    Mvh. Johan Kjenstad - http://johan.kjenstad.no

                    Comment


                    • #11
                      MacGyver får jo til det meste med en lommekniv og litt ståltråd........
                      FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs

                      Comment


                      • #12
                        Hmm er vel noe bilde av Britney spears komme gående med en rc bil.
                        husker ikke i farta hvor jeg så det da.

                        Comment


                        • #13
                          Er også en reklame som går på radio for tida (husker ikke hva d er reklame for). Men en kar tar ihvertfall over radioen til modellflyet til kameraten og kjører d rett i bakken
                          Bare fly foreløpig...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Nitrouss View Post
                            Er også en reklame som går på radio for tida (husker ikke hva d er reklame for). Men en kar tar ihvertfall over radioen til modellflyet til kameraten og kjører d rett i bakken
                            Mener å huske det var reklame for Extra,alle har det travelt på tirsdager bla,bla,bla...

                            Her er et eldre eksemplar på RC i media: http://www.tctd.info/Movies/Tv%20nor...omprimert).wmv
                            John Rune Henriksen
                            74 Mod.Oppland.

                            Comment


                            • #15
                              Vi får gjøre opprør mot manglende mediadekning av RC. Vi må stå klare med doningene under tilfeldige intervjuer eller kamerafilming på offentlige steder og forstyrre sendingene.

                              Se for dere stoltenberg under et intervju med en armé av RC biler i bakgrunnen. Gjerne litt knuffing med støtfangerne borti føttene på kameramannen.

                              That's news coverage for ya!
                              Last edited by Motörhead; 22 April 2008, 13:03.
                              sigpic
                              If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                              If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X