Announcement

Collapse
No announcement yet.

hpi F4.6 eller Nosram RS 28 EVO ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hpi F4.6 eller Nosram RS 28 EVO ?

    hei jeg har en nosram rs 28 evo. så har jeg nettop kjøpt meg en ny savage x 4.6
    å lurer på om savagen blir raskere med evon ? jeg vet at den har myyyye torgue ..men den sitter i hellfiern så er usikker på hvordan den er på toppen i savagen ! ??

  • #2
    hei tror det va rs 28 evo eller monster jeg hadde gjikk som juling i savagen min

    Comment


    • #3
      Knuser nok mest sannsynlig til og med HPI 5.9 blokka
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • #4
        Nosramen er uten sammenligning den råeste motoren jeg har kjørt i monstertruck........

        Comment


        • #5
          Originally posted by Samen View Post
          Nosramen er uten sammenligning den råeste motoren jeg har kjørt i monstertruck........
          Enig......
          MBX-6
          Slash 4x4 rtr
          - Midtskogen Raceway-

          Comment


          • #6
            takk for svar ! ja jeg har nå prøvd og sette den i savagen men kom frem til at den ikke passet med motorfeste :O er det noen som har kommet over dette problemet ?

            Comment


            • #7
              hvordan passer den ikke da ? for lav, høy, treffer ikke spurgear osv ?
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • #8
                clutch hjulet ble i berøring med motorfestet av en grun! virket som at festene på motoren satt lavere enn på F4.6 blokka!
                en anen ting jeg merket var at det var ett ekstra skruhull på motorfestet på denne bilen..altså di fire hullene som er/blir brukt + ett ekstra som stakk ut på fremsiden av motorfestet! noe jeg ike har vert bortig før:S det var dette utstikende skrufeste som tok tak i clutchen slik at den ikke fikk gå fritt!

                Comment


                • #9
                  Hiv ett par skiver mellom motor og motorfestet. det vil heve den litt og går greit
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • #10
                    det var ingen dum ide! :P skal prøve !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by skuuby View Post
                      det var ingen dum ide! :P skal prøve !
                      Fikk du det til ?
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • #12
                        ja jeg skar bare av det som var i berøring med clutchen ! hadde ingen betydning det, skjønner ikke hva det skrufestet skulle være godt for uansett

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X