Announcement

Collapse
No announcement yet.

hpi savage xl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hpi savage xl

    lurer på hvor jeg kan få tak i stempel, sylinder, råde og veiv til min savage med k5.9 motor.
    den pinnen som låser råden i motoren min knakk under oppjustering av motor.
    trenger jeg helt ny motor eller får man tak i veiv?
    har funnet alle deler jeg trenger utenom veiva.
    noen som veit om hvor jeg kan få tak i ny veiv?

  • #2
    Hvis du finner hpi varenummeret på veiva så skal din nærmeste RC butikk som selger hpi være behjelpelig med det
    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

    Comment


    • #3
      Tror det billigare att köpa en komplett motor, se på ebay f.eks.

      Comment


      • #4
        takk for tipset. saumfarte alle rc nettbutikker i natt og fant ut hvor dem hadde alle delene jeg trengte....

        blir faktisk billigere å kjøpe delene. for jeg trenger ikke ny blokk, bare innmaten jeg trenger som nevnt tidligere...
        Last edited by Morten savage; 17 January 2011, 10:17. Reason: 2 svar

        Comment


        • #5
          for alle delene jeg trenger ble det ikke mer enn 1400 kr. billigste ny motor jeg fant er 2100 kr....

          Comment


          • #6


            1500 inkl frakt å toll..

            Viss selger sender den som en gave, får du den for 1200 inkl frakt...

            Kjøp deg ny motor du
            Ut på tur - signatur...

            Comment


            • #7
              Get the best deals for hpi savage big block engine at eBay.com. We have a great online selection at the lowest prices with Fast & Free shipping on many items!


              flera där för ca 1000kr + frakt och mva.

              Comment


              • #8
                Vist du først bytter motor i en Savage XL, Så slenger du ikke inn en 5.9 blokk igjen... finnes mange som er MYE kvassere enn den motoren der.
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • #9
                  er ganske så fresh md nitro biler enda, så jeg trur 5.9 motor`n holder i masse vis. har det kun som hobby å har det gøy. trenger ikke noe kvassere motor enda....

                  Comment


                  • #10
                    Vurder heller en OS30 motor eller lignende du, Tåler mer, og kicker ganske så hissigt ifra Får mer igjen for pengene Evnt en Picco .28 motor fra ebay osv

                    Gode motorer er ofte lettere og tune og gjør hobbyen mye kjekkere
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • #11
                      pytt pytt. syns bilen går greit enn så lenge jeg faktisk er mer eller mindre nybegynner på nitro biler. vil lære meg å kontrollere bilen med original motor først.

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X