Announcement

Collapse
No announcement yet.

nitro rc 30 motor.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nitro rc 30 motor.

    Hei jeg lurer på om noen vet om denne motoren er bra eller har erfaringer med denne, http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...=STRK:MEWAX:IT

    jeg lurer også på om det er helt vanlig standerdeler som passer på denne med flywheel og det andre som mangler clutchbell osv.

    takk for svar.
    mvh eirik.

  • #2
    Originally posted by egga View Post
    Hei jeg lurer på om noen vet om denne motoren er bra eller har erfaringer med denne, http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...=STRK:MEWAX:IT

    jeg lurer også på om det er helt vanlig standerdeler som passer på denne med flywheel og det andre som mangler clutchbell osv.

    takk for svar.
    mvh eirik.
    Søk på finn.no der... Er en som har en LRP .30 motor (samme) som selger den for 1400 kr om han enda har den.
    Den bruker standard deler ja, Så lenge clutchbell og flywheel passer på den bilen du skal ha den på, I min Savage X måtte jeg bruke original Flywheel for og få den til og passe (det jeg hadde liggende var noe for tykt i godset i forhold til HPI sin originale til savage)
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      ok. ja men tenker på en ny ettersom den ikke er så dyr på ebay. har en trophy 3,5 som er oppgradert veldig, så ville ha en motor med krefter osv. så med andre ord er det ikke problem og få tak i deler til denne motoren? den går også bra?

      takk for svar

      Comment


      • #4
        Originally posted by egga View Post
        ok. ja men tenker på en ny ettersom den ikke er så dyr på ebay. har en trophy 3,5 som er oppgradert veldig, så ville ha en motor med krefter osv. så med andre ord er det ikke problem og få tak i deler til denne motoren? den går også bra?

        takk for svar
        deler får du tak i på ebay... Jeg brukte en LRP .28 spec 3 i savagen... Og den ble helst for vill... Tror ikke du skal slenge en 30 motor i trophyen, ville heller brukt .28 motoren faktiskt...

        evnt LRP .21 motoren... som faktiskt stemmer noe mer med en Trohpy 3.5 (den er mye hissigere enn original motoren)
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          hehe for hissig faktisk. Jeg får se hva det blir til. men prøvde meg på og finne de resterende delene på ebay, men fant de ikke flywheel og det andre. men om hpi passer over så er jo det flott. har du en link eller en side hvor man finner de resterende delene som mangler..?

          mvh eirik

          Comment


          • #6
            Originally posted by egga View Post
            hehe for hissig faktisk. Jeg får se hva det blir til. men prøvde meg på og finne de resterende delene på ebay, men fant de ikke flywheel og det andre. men om hpi passer over så er jo det flott. har du en link eller en side hvor man finner de resterende delene som mangler..?

            mvh eirik
            Hvilke deler mangler da ? Flywheel og clutchbell passer over på motoren
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • #7
              har ikke så mye peiling på motoren for har ikke bytta noen clutchbell eller flywheel så vet egentlig ikke hva annet som er fremme på motoren, men så lenge det passer rett over så er jo dette flott. har jo resterende motor ( hpi 21 den som følger med trophyen) som jeg bruker potta og det andre over til lrp motoren.

              takk for all hjelp

              Comment


              • #8
                Originally posted by egga View Post
                har ikke så mye peiling på motoren for har ikke bytta noen clutchbell eller flywheel så vet egentlig ikke hva annet som er fremme på motoren, men så lenge det passer rett over så er jo dette flott. har jo resterende motor ( hpi 21 den som følger med trophyen) som jeg bruker potta og det andre over til lrp motoren.

                takk for all hjelp
                Ingen problem Potta burde vell byttes i bunn og grunn... Ikke helt den rette potta.. Ville i en buggy gått for High speed potte tror jeg.. liten og lett bil med VELDIG stor motor :P
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X