Announcement

Collapse
No announcement yet.

HPI trophy 4.6 motoren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HPI trophy 4.6 motoren

    lurer på om noen kan komme med innspill ang tropyen 4.6,
    har kjøpt en. motoren ble innkjørt, problemet er, etter dette måtte den stilles inn noe veldig på forgasseren, når jeg endelig fikk den til og den går helt fint, så starta problemet at pluggene ryker etter 2 tanker..... mener selv at bilen får for mye fuel, men med en gang jeg prøver og gi den mindre eller mer så klarer bilen seg ikke på høyt turtall..

    noen som kan hjelpe litt?

  • #2
    Hei Eirik godt å se kjentfolk!

    Det kan høres ut som du kjører bilen veldig varm, har du målt tempen på den?

    PS: om du er interessert i slenge deg på oss så har vi en egen tråd der vi avtaler kjøring osv, vi er en STOR GOD gjeng

    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • #3
      hei du har målt den. den ligger på 110-115 grader noe som er veldig bra på denne type motor.. men har ikke fått kjørt den helt skikkelig .... er en kompis av meg sinn bil har selv en trophy 3.5 som jeg holder på å styrer med..

      skal slenge meg med på tråden deres trodde ikke du holdt på med rc :P

      Comment


      • #4
        Originally posted by egga View Post
        hei du har målt den. den ligger på 110-115 grader noe som er veldig bra på denne type motor.. men har ikke fått kjørt den helt skikkelig .... er en kompis av meg sinn bil har selv en trophy 3.5 som jeg holder på å styrer med..

        skal slenge meg med på tråden deres trodde ikke du holdt på med rc :P
        Jeg har 3 av de motorene selv, så kjenner den sånn passe godt

        Det var da ikke noe uggen temp det nei, ikke godt å si hva det kan være. Ta den med imorgen så kan jeg sikkert se på den.
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • #5
          tar den neste gang er noen deler som må fikses han som eiger den kjørte i en vegg på en måte:P

          Comment


          • #6
            Originally posted by egga View Post
            tar den neste gang er noen deler som må fikses han som eiger den kjørte i en vegg på en måte:P
            haha! ja dele lager er greit å ha
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X