Announcement

Collapse
No announcement yet.

Styr unna teknisk hobby Kristiansand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    jeg var der og spurte om bensin til en 4,6 og han ga meg byron 16%
    han sa det var nok..............jeg synes at det var litt lite

    jeg kjøpte gløder og....når jeg kom hjem og hadde ladet gløderen funket den ikke..så jeg ringte og han sa jeg bare kunne sende gløderen inn til teknisk hobby og 4 dager etterpå fikk jeg en ny i posten

    synes ikke det er så dårlig service der ikke i forhold til bims i lyngdal
    Thomas antonsen, 15år ung...!

    Comment


    • #32
      Samme problem

      Jeg kjøpe en buggy bil der.
      fikk start på den i 10 sek. ringte ned å spurte hva det kunne være.
      fikk beskjed om at bilen var i orden, og at det ikke var noe galt med den..
      han mente på at det var noe galt med meg.
      ente med at jeg leverte bilen 2-3 ganger, og samme skjedde vær gang jeg fikk den tilbake.
      tilslutt så leverte jeg den inn for 4 gang. etter at jeg hadde forlatt butikken og kommet 200 meter opp i gaten, ringte han meg.
      Da hadde han levert bilen min til norgesmesteren i buggy kjøring, å så at jeg måtte ringe han hvis det var noe jeg lurte på.
      masse styr fram og tilbake. . . . .

      MEN det som var galt var at når bilen ble produsert så var det kommet noe lakk inn i eksospotten som strupet den igjen.. så den ble altså kvælt av egen eksos. noe han BURDE hatt peiling på... helt enig i at dette var en MØKKA butikk.


      Originally posted by roadkill View Post
      Vil advare folk om å styre unna teknisk hobby i Kristiansand. De har en elendig kundeservice, svært lite peilig på produkter. De har også et svært dårlig delelager. Egentlig så har de ingenting inne til hvertfall biler. De er mest intressert å selge varen og helst ikke ha noe med kunden å gjøre etterpå. Har en kompis som fikk en bensinbil til jul merke Protech. Da ting begynte å falle fra hverandre uten forvarsel så tok han kontakt med butikken og fikk svar at det var vanlig på sånne "billigbiler". Bilen kostet 3000,-. De hadde ingen deler inne og alt lå i restordre. Vi tok og ringte direkte til levrandøren og han kune ikke forstå seg på hvordan butiken behandlet kundene sine og han kunne samtidig fortelle at de aktuelle delene hadde han på sitt lager. Impotøren ligger i Arendal og butikken i Kristiansand. I tillegg fikk han kompisen min med feil bensin til bilen som var med skadelig en nyttig. Da dette ble tatt opp med butikkeieren så svartnet han ( butikkeieren) og spurte om kompisen min kalte han en løgner...noe som aldri han har påstått!!

      Har selv vært inne i den aktuelle butikken og ble overrasket over den dårlige kundebehandlingen.

      Heldigvis for meg så kjøpte jeg min bazooka på ELEFUN i grimstad. De folka der borte er helt enorme på kundeservice og kjappe på å sende varer.

      Hvis noen har erfaringer med Teknisk hobby i Kristiansand så er det bare å dele de med meg.

      MAKAN TIL SØPPELBUTIKK!!!!

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X