Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som kjenner han her!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Faen ta dem.

    Det er noe av det verste jeg vet. Håper du finner dette svinet!
    sigpic
    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

    Comment


    • #32
      Tror han har eller har hat profil her inne også,for når jeg googler e-mail adressa hans,så kommer det opp at han ønsket å kjøpe en hpi baja 5t i 2004..
      sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

      Comment


      • #33
        Nå er han anmeldt til finn for svindel.. neste stegg er politiet om jeg ikke får pakka rett over helga..
        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

        Comment


        • #34
          Originally posted by olafand2 View Post
          Har alltid betalt på forskudd,ikke hat problemmer med det. Men engang må jo være den første..
          Betalt på forskudd mange ganger jeg også, og aldri hatt noen problemer med det. Men før du sender penger til noen du kjenner er det alltid lurt å sjekke litt rundt. Er det et forum som dette, kan det være lurt å sjekke litt aktiviteten her osv. Man får fort et visst inntrykk av personen. Men man vet jo aldri.... Veldig greit ihvertfall at folk som har vært useriøse med kjøp/salg blir "hengt ut" litt her på forumet synes nå jeg, slik at andre kan unngå å handle med sånne folk... Håper det ordner seg her ihvertfall. Jævlig irriterende måte å kaste bort penger på er det uansett.
          Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


          Comment


          • #35
            enig der, enten jeg kjøper eller selger, så har stort sett forskudd fungert greit..( faktiskt hver gang )
            Men man selger ikke til en nylig registrert person uten en eneste post på forumet
            FG baja4x4 bakgårdsmix
            Min film; HER
            f r o d e d a h l --født-- MCMLXXVI --

            Comment


            • #36
              Kommer til å sende de to rc klubbene i bergen en mail om han også,så ikke flere kjøper av han.
              Er han så jævla dum,så skal han jammen meg få sitta der med utstyret sitt og penge mangel ja..
              sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

              Comment


              • #37
                finn betalingsgaranti er tingen, selger får ikke penga før du har kontrollert varen, finn holder pengene igjen. Sikkerhet for alle

                Comment


                • #38
                  uff..kjenner jeg blir irritert over å lese denne tråden.og letta.vurderte ting fra han her selv..men det ble med tanken .

                  håper virkelig du får en ordnings på sakene..og at du enten får fatt i vedkommende eller får pengene dine igjen.

                  er selv veldig skeptisk til å betale i forskudd..da man aldri kan vite.pleier somregel å betale forskudd på oppkrav gebyr jeg..syns det er teit at folk er redd for å sende en pakke i oppkrav i frykt av at den ikke skal bli henta..da får man kreve frakta i forskudd om man er redd for det og ikke være imot oppkrav. å betale i forskudd er en skummel ting somsagt..og har både kjøpt ting og betalt forskudd selv,,og det har gått bra..men har også opplevd at det ikke gikk bra.så..

                  men nok om det...lykke til iafall med saken din
                  cosworth nerdmercedes mekaniker,metaltrommis og rc entusiast
                  hpi baja5b ,tamiya grasshopper, tamiya the hornet,tamiya super sabre, tamiya big wig, tamiya tamtech ferrari 288gto ,tamiya tamtech porsche turbo rsr,kyosho lazer 4wd...

                  Comment


                  • #39
                    synes forøvrig det er flott å se at folk engasjerer seg i sånne saker her inne.godt å tenke at man i det minste kan være heldig å få hjelp her inne om det skulle være noe
                    cosworth nerdmercedes mekaniker,metaltrommis og rc entusiast
                    hpi baja5b ,tamiya grasshopper, tamiya the hornet,tamiya super sabre, tamiya big wig, tamiya tamtech ferrari 288gto ,tamiya tamtech porsche turbo rsr,kyosho lazer 4wd...

                    Comment


                    • #40
                      Skal gjøre så godt "vi" kan på å holde denne karen varm i trøya en stund fremover kan du si

                      Må jo prøve å få gjort så ikke andre kommer i samme situasjonen med han.
                      Han vil ikke sende i oppkrav fordi han har blitt "lurt" før sa han,knurr...

                      Det kan betales med finn sin sikkerhet,paypal osv,men når selger ikke vvil ha annet en forskudd,mest for de at de har brent seg på oppkrav fra før,så er det ikke lett å skjønne om det er svindel heller da,hadde bare folk som vil ha ting i oppkrav også vært særiøse,så kunne denne hobbyen vært grei å handle med over alt
                      sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                      Comment


                      • #41
                        det er så sant så sant...men forstår ikke helt at selgere som har blitt lurt med oppkrav ikke vil sende i oppkrav om man får betalt inn oppkravsgebyret,...da har dem liksom ingenting å tape..og om selger ikke vil sende i oppkrav da heller..da er det noe muffens.

                        men får håpe at ting ordner seg her.
                        cosworth nerdmercedes mekaniker,metaltrommis og rc entusiast
                        hpi baja5b ,tamiya grasshopper, tamiya the hornet,tamiya super sabre, tamiya big wig, tamiya tamtech ferrari 288gto ,tamiya tamtech porsche turbo rsr,kyosho lazer 4wd...

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by lowman View Post
                          det er så sant så sant...men forstår ikke helt at selgere som har blitt lurt med oppkrav ikke vil sende i oppkrav om man får betalt inn oppkravsgebyret,...da har dem liksom ingenting å tape..og om selger ikke vil sende i oppkrav da heller..da er det noe muffens.

                          men får håpe at ting ordner seg her.
                          Har fått spm om å sende ting på oppkrav før istedenfor forskudd, og når du har gjort dette en 7-8 ganger og tingene ikke blir hentet så blir du litt irritert. Er ikke helt gratis å sende i oppkrav og når du taper 250kr gangen så blir du fort sur og gidder ikke gjøre det flere ganger.

                          Men det jeg da begynte med var å kreve "oppkravsgebyret" i forskudd før jeg sendte i oppkrav.. Da var det noen som ikke skulle ha, og noen som mente det var en god løsning..

                          Krever jo selvsagt att det er litt verdi man sender...
                          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                          En Baja

                          Comment


                          • #43
                            ser helt klart at det er dyrt å sende i oppkrav om kjøper ikke henter pakken.
                            så en bør alltid kreve å få oppkravsgebyret betalt før man sender noe...da får man også en indikasjon om kjøper er seriøs.
                            og man får vel en indikasjon om også selger er seriøs...selv om man sikkert i verste tilfeller kan risikere som kjøper å motta en vare som ikke svarer til evnt annonse eller beskrivelse...dette er nok heller sjelden.
                            cosworth nerdmercedes mekaniker,metaltrommis og rc entusiast
                            hpi baja5b ,tamiya grasshopper, tamiya the hornet,tamiya super sabre, tamiya big wig, tamiya tamtech ferrari 288gto ,tamiya tamtech porsche turbo rsr,kyosho lazer 4wd...

                            Comment


                            • #44
                              Har iallefall skjønt at det er små svindlere her ute,uansett hva som blir gjort.
                              Du kan få alt fra ingen ting til småstein i pakkene.

                              De mest særiøse har begynt med paypal ser jeg,da er det trygg handel,da har jeg også betalt på forskudd,men da vet du at typen har omløp i hue

                              Å det er så lett å være etterpå klokk
                              Burde ha skjønt at når han skriver at han er i penge desp etter jul,så burde det ha ringt ei bjelle
                              Takk og pris for at det ikke er store penge summen det gjelder. Men han slipper ikke unna for det,er en mer prinsipsak en penger dette..
                              sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                              Comment


                              • #45
                                Uff, uff...

                                Ble svindlet av samme kar nylig. Han har 2 stk annonser ute som jeg vet om, jeg skulle kjøpe en ny Samsung Note 4 av han og overførte pengene (4000 kroner) og har etter dette aldri hørt fra han igjen. Anmelder saken til politiet på Lørdag.

                                Ikke gå i samme felle folkens, jeg fant denne tråden for seint og tapte 4000 kroner =(
                                FG TR4

                                FG Baja Buggy - SOLGT














                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X