Announcement

Collapse
No announcement yet.

bygger om losi8 buggy til elektro. trenger tips om vanntett elektronik.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bygger om losi8 buggy til elektro. trenger tips om vanntett elektronik.

    Noen som vet hva jeg burde kjøpe.?

  • #2
    Hei

    Kommer jo helt ann på hva du skal bruke bilen til .... er det bane el kun bashing du skal bruke den til ?

    Jeg har konvertert min losi 8 , jeg kjører Tekin rx8 2050kv combo kitt på bane , med litt mod så er regulatoren veldig vannavisene . Ellers så kan du jo gå for en CC pakke om det e kun bashing du skal holde på med
    Lars Erling Olsen 1981 Trondheim Losi 22-4 - Losi 22 2.0 - 2x Xray T4 16 - Sanwa M12


    Comment


    • #3
      Er r8 vantett. Er mye bashing jeg driver med derfor et det litt viktig at den blir så vanntett som mulig. Men vil å at den responderer fort å prerist. Noe tips på servo?

      Comment


      • #4
        Originally posted by phanbanan View Post
        Er r8 vantett. Er mye bashing jeg driver med derfor et det litt viktig at den blir så vanntett som mulig. Men vil å at den responderer fort å prerist. Noe tips på servo?
        du kan jo bare kjøpe et outerwear som dekker hele chassiet? eller et til kun ESCen... så kjøper du bare det oppsettet du vil ha, tekin/mamba/hobbywing eller hva du vil og tar på outerwears. Da blir det ikke slik at du kan bruke den som ubåt, men kan fint kjøres i snø og vanndammer.
        finnes mange vanntette servoer... ser du etter noe billig så har hobbyking.com en del... ellers har vel de vanligste butikkene det. Du kan jo se på amainhobbies.com
        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

        Comment


        • #5
          Originally posted by phanbanan View Post
          Er r8 vantett. Er mye bashing jeg driver med derfor et det litt viktig at den blir så vanntett som mulig. Men vil å at den responderer fort å prerist. Noe tips på servo?
          Jeg har en Savox SC-1267SG i min MP9e, den er ikke "vanntett-ned-til-100-meter" men skal tåle en del vann, eller som de sier i beskrivelsen: Water resistant with 4 silicon seals implanted

          Du kan jo gjøre ESC "vanntett" ved å påføre Plasti-Dip, hvis du kjenner til dette produktet?
          5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
          Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

          Comment


          • #6
            Takk for all respons. Hvor får man et outerwere som dekker hele bilen.

            Noen som har noe brukt å selge? (Motor,
            elektronic

            Comment


            • #7
              Originally posted by phanbanan View Post
              Takk for all respons. Hvor får man et outerwere som dekker hele bilen.

              Noen som har noe brukt å selge? (Motor,
              elektronic
              Her er det noen linker:
              elefun.no: OW-20-2650 Vannavisende Cover Hpi Vorza Flux (Mulig denne passer?)
              http://www.outerwearsracing.com
              Outerwears, A Main
              5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
              Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

              Comment


              • #8
                RX 8 er IKKE vanntett , du må gjøre den det . Det er så enkelt som å kjøpe deg plasti dip , samt silicon (blank) som brukes på diodene på kretsplata . Du skal vite hva du gjør når du peller den istykker , søk på youtub , finnes masser av vid om å gjøre rx8 vannavisene lykke til
                Lars Erling Olsen 1981 Trondheim Losi 22-4 - Losi 22 2.0 - 2x Xray T4 16 - Sanwa M12


                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X