Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kundeservice Hobbyking

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kundeservice Hobbyking

    Har møtt veggen totalt der. Har et ganske enkelt spørsmål jeg prøver å få besvart, men de svarer ikke på mail, ikke på live chat og ikke på "requests" på support centre. Jeg har prøvd flere ganger i 2-3 uker. Effektiv måte å skremme vekk potensielle kunder...
    Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

  • #2
    Hva er spørsmålet?
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Litt merkelig att du ikke får kontakt på live chat. Det tar som regel maksimalt ett par minutter før man får noen å snakke med..
      Jeg lurer også på hva spørsmålet er?
      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

      Comment


      • #4
        Kort sagt, en kompis av meg kan velge "value custom decalaration" ved bestilling, men det alternativet får ikke jeg opp. Det blir brått lite lønnsomt å bestille derfra pga. høye fraktpriser og behandlingsgebyrer, om beløpet overstiger den berømte tull-grensen.
        Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

        Comment


        • #5
          Er dette din aller første bestilling?
          I så fall kan det være årsaken, det åpner seg mer alternativer etter den første bestillingen er betalt og sendt mener jeg å huske.
          5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
          Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

          Comment


          • #6
            Svar fra min kontakt hos Hobbyking:

            Hi Tom,
            The reason is probably because we only offer this option to Platinum level customers in many countries.

            Thanks,
            - Chris
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment


            • #7
              Det er i skrivende stund 21 timer siden min siste henvendelse, første forsøk på support center. Den står fremdeles ubesvart med status "Awaiting assignment to a support agent". Jeg har faktisk aldri opplevd maken til kundebehandling...

              For å bli "platinum" antar jeg at det må bestilles for et visst beløp. Akkurat nå er jeg usikker på om jeg tør bestille noe som helst.
              Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

              Comment


              • #8
                Akkurat nå fikk jeg faktisk svar fra dem. Må gjennomføre en bestilling først, så blir jeg automatisk "Gold" etter 14 dager og vil få muligheten etter det. Juhu
                Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Odd-M View Post
                  Akkurat nå fikk jeg faktisk svar fra dem. Må gjennomføre en bestilling først, så blir jeg automatisk "Gold" etter 14 dager og vil få muligheten etter det. Juhu
                  Det var det jeg antok ja, viss det er din første bestilling så er det restriksjoner på siden deres.
                  Bra det ordna seg!
                  5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                  Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                  Comment


                  • #10
                    Da har jeg gjennomført min første bestilling og de sender på første virkedag etter bestilling, så den delen av kundeservicen virker vesentlig bedre enn support.
                    Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                    Comment


                    • #11
                      Er det andre som sliter med HK for tiden? Jeg prøver å sette en bestilling, men når jeg skal trykke yes for at jeg er klar over skatteregler etc. så kommer jeg ikke videre. Har prøvd andre nettlesere, men ingen forskjell. I tillegg går nettsiden deres treeeeegt.
                      Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                      Comment


                      • #12
                        Fungerer fint her. La inn en bestilling i forgårs og en ny bestilling i kveld. Ingen problemer.
                        sigpic Kenneth Skulstad
                        70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

                        Comment


                        • #13
                          Plutselig fungerte det igjen.. Jaja
                          Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                          Comment


                          • #14
                            Jeg la inn et litt kritisk "review" på et objekt på nettsiden deres. Ja nå har de rett og slett bare slettet det.
                            Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                            Comment


                            • #15
                              Det må du bare forvente
                              living in the fast lane

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X