Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kundeservice Hobbyking

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Stå på !
    living in the fast lane

    Comment


    • #62
      Ny mail sendt..

      "Hi

      New images attached. Measured, resized and renamed as you requested.

      This is order 2008452388
      The battery is http://hobbyking.com/hobbyking/store...idProduct=9394

      As you can see one of the cells is dead or has no connection.

      I'm hoping for a solution soon. I've been in contact with HK for quite some time regarding this. The first time I contacted HK was 2-3 weeks after I recieved them, well within your 30 days warranty period.

      I contacted Live Chat 9. march. They instructed me to send an e-mail to you with pictures proving the problem, which I did the same day. Carlo L. at HK responded 12. march and instructed me to fill out a RMA form, ticket #1096070. RMA was sendt 13. march, RMA #93260. Since then I've been in contact with HK several times, each time dealing with different persons requesting pretty much the same information over and over again.

      I would be very happy with a refund or a replacement battery sent to me free of charge.

      Regards..."

      Så får vi se hva som skjer. Har ikke helt troen men krysser fingrer, hiver salt over venstre skuler, Ave Maria, 10 ganger Halleluja, kysser lykkeamuletten og håper på det beste.
      Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

      Comment


      • #63
        Etter å ha blitt beskyldt for selv å ha kortsluttet batteriet ved å klippe av begge ledningene samtidig, noe jeg har avvist, samt en ukes ventetid, så etterspør de mer bildedokumentasjon av måling også på kontakten for samlet spenning på batteriet. Så... Nå har jeg sendt dem det samme bildet der jeg måler dette for sjette gang tror jeg.

        Den positive utviklingen er at det ser ut til å være samme person som svarer meg. Det negative er at han ikke se ut til å få med seg at han etterspør dokumentasjon jeg allerede har sendt han et par ganger. Er det bare for å trette meg ut mon tro?

        Jeg gir meg ikke...
        Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

        Comment


        • #64
          Nice! Har du prøvd chatten?
          Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
          Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

          Comment


          • #65
            Den har jeg gitt opp for lenge siden. Får bare beskjed om å sende mail til den samme adressen hver gang.
            Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

            Comment


            • #66
              Jeg hadde egentlig sånn smått gitt opp denne saken, etter ikke å ha fått svar på lang tid. Men plutselig får jeg overraskende en ny mail fra dem, nå signert med ytterligere et nytt navn.

              Deres produktspesialist har for n-te gang konkludert at "it is indeed faulty" og de ber om et tydelig bilde av garantikoden. Jeg skal være enig i at det første jeg opprinnelig sendte ikke var særlig tydelig, men jeg har sendt dem et nytt og klart bilde av dette minst to ganger senere. Jeg skal alltids klare å sende det ennå en gang.

              Jeg får bare bekreftet min mistanke om at de overhodet ikke har systemer for reklamasjoner, evt. så er det et bevisst spill for å trette ut klager. Forhåpninger om et nytt batteri har jeg egentlig ikke...
              Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

              Comment


              • #67
                Synes du skal se hvor langt du faktisk klarer å dra det da. Hvem gir seg først her liksom
                Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                - NiceShot.no

                Comment


                • #68
                  Utrolig nok har jeg nå fått $12.97 i stående kreditt på min konto hos Hobbyking. Det tok noen måneder med oppfølging og "krangling", men jeg vant frem til slutt!
                  Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                  Comment


                  • #69
                    Gratulerer!
                    Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
                    Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

                    Comment


                    • #70
                      hoho! Insane.. hehe

                      grattis!
                      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                      - NiceShot.no

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X