Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor kan man kjøre 1/5 i Sandefjord (Vesfold) LOVLIG!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor kan man kjøre 1/5 i Sandefjord (Vesfold) LOVLIG!

    Hei Etter litt kjøring på diverse plasser i Sandefjord har jeg mer eller mindre blitt møkk lei. Folk klager uansett hvor man befinner seg og uansett når på døgnet. Har prøvd tomme parkeringsplasser (kjedelig), kogstadhaugen i Sandefjord (ulovlig) osv. Har lagt ut over 16 tusen i ny bil og deler og dette står bare å støver ned fordi jeg ikke har peiling på hvor jeg kan kjøre en slik bil.

    Hørte fra en fra jobben at det var en grei plass i Sande, men har aldri vært der før og synes dette var for langt unna. Vet noen her på forumet om en plass litt nærmere Sandefjord kanskje?

    Håper på svar og takk på forhånd. Håper jeg igjen kan ta dette monsteret snart i bruk
    Last edited by San23; 29 May 2014, 00:16.
    FG TR4

    FG Baja Buggy - SOLGT















  • #2
    Kodal rc har en av de feteste asfalt banene for rc bil i norge. se kodalrc.no.
    Tor Arne Nicolaisen GMBK

    Lei av å knuse motstandere!

    Comment


    • #3
      Ja, har tatt en prat med dem, men banen er dessverre ikke egnet for større biler enn 1/8 i offroad klassen.
      Last edited by San23; 29 May 2014, 10:24.
      FG TR4

      FG Baja Buggy - SOLGT














      Comment


      • #4
        Ingen på hele forumet som vet om en bra plass?
        FG TR4

        FG Baja Buggy - SOLGT














        Comment


        • #5
          Du kan jo høre om det er greit å ratte rundt på Aasmund Berg' område?
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

          Comment


          • #6
            Det i seg selv hadde vært supert, men tviler sterkt på at det er greit for eieren. Hvis jeg ikke husker feil så var det noen som kjørte der for noen år tilbake som endte opp med å bli bortvist fra området. Hadde sett for meg at det var noen plasser i Vestfold hvor folk pleide å samle seg for å kjøre sammen eller noe slikt, men det virker som mulighetene for 1/5 bensin biler er små.
            FG TR4

            FG Baja Buggy - SOLGT














            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X