Announcement

Collapse
No announcement yet.

valg av bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • valg av bil

    Har holdt på med RC bil i ca 2 måneder nå, men merker at det er skremmende lite jeg vet om denne hobbyen.

    Mitt store spørsmål er om noen på dette forumet kan anbefale en EL bil som er robust, lett og finne deler til, mulighet for oppgraderinger, 4X4, helst monster truck og som ikke koster sjorta.

    Et par kompiser kjøpte HPI Bullet, og den bilen har skuffet på nesten alle måter. Delene knekker stup i ett, og hvis man er utålmodig, koster det en liten formue å kjøpe nye deler i butikk. Selv kjøpte jeg en Maverick Strada MT som jeg har bytta motor og ESC på. Med tanke på prisen, har den bilen tålt mer enn hva jeg hadde forventet. Ulempen er at det ikke finnes oppgraderings deler til denne bilen.

    Så om noen kunne dele noen synspunkter, eller komme med anbefalinger til en bil som er lett og vedlikeholde, hadde jeg satt stor pris på det

  • #2
    Originally posted by Vikrin View Post
    EL bil som er robust, lett og finne deler til, mulighet for oppgraderinger, 4X4, helst monster truck og som ikke koster sjorta.
    sorry, det finnes ikke.
    men hvis du fjerner "ikke koster sjorta" så finnes det muligheter. jo billigere bilen er jo værre står det til med ønske listen din.

    best alternativet er vel traxxas summit.(http://www.rc-shop.no/products/56076...24g-tqi-wp-rtr)
    tåler litt juling(tåler mere når den er oppgradert), de fleste seriøse rc butikker i norge har reservedeler, er 4x4, er monster og MASSE ulike uppgrades og options til den i utlandet.
    Last edited by NatteFrost; 16 February 2015, 11:41. Reason: link
    IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
    Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

    Comment


    • #3
      takk for svar har lurt på E-Maxx, men ble litt skremt da jeg bare så den modellen med børstemotorer (jeg lette ikke akkurat så godt)

      jeg trodde HPI Savage Flux og Bullet var mer eller mindre samme bilen?

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X