Announcement

Collapse
No announcement yet.

Axial SCX 10 eller RC4WD Trailfinder 2?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Axial SCX 10 eller RC4WD Trailfinder 2?

    Jeg skal til å bygge ny bil. Og lurer på. Hvilken av disse vil dere helst se build vidoe av?
    Kommer til å lage flere videoer på youtube i årene fremover. Noe trail videoer, noe bygge videoer. noe opppakking av biler, båter, fly (ikke Heli. får ikke det til :P )




    Men ja. dere bestemmer. SCX 10 eller trailfinder 2?? Personlig så vil jeg heller bygge SCX 10. Men igjen. Dere bestemmer

  • #2
    er flust av begge deler på tuben, så gå for det du selv har lyst på.
    er ikke noe poeng med en hobby hvis du ikke gjør det du har lyst til =P
    IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
    Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

    Comment


    • #3
      Jeg har veldig lyst til å bygge begge to.
      Og ja det finnes utallige videoer der ute. Men har enda ikke funnet noen på norsk

      Comment


      • #4
        flip a coin.
        IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
        Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

        Comment


        • #5
          Har vurdert det og. Men så tenkte jeg att det kanskje var noen her som ville se en av delene med forklaring underveis på Norsk. Beklager for all del om dette ikke falt i smak hos deg eller att dette var galt

          Comment


          • #6
            Synes det var et bra initiativ jeg Har ikke planer om å kjøpe crawler (enda) så har ikke noe ønske. Legg ut filmen her når du er ferdig da vel
            Mvh Tobias

            Traxxas Revo 3.3 #5309 / Kyosho Inferno MP9e 150a-1700kv / Traxxas E-Revo 1/10 / Kyosho Mad Force Pro / Kyosho Landmax (x)

            Comment


            • #7
              Har litt lyst til å dele det litt opp. en på bygging av ramme. en på akslinger. en på dempere. en på girkasse og motor. en på elektronik osv. Samt lage en litt kortere med sammensetting av alt

              Comment


              • #8
                Høres bra ut! Da er jeg klar den gangen jeg skal ha sånn type bil
                Mvh Tobias

                Traxxas Revo 3.3 #5309 / Kyosho Inferno MP9e 150a-1700kv / Traxxas E-Revo 1/10 / Kyosho Mad Force Pro / Kyosho Landmax (x)

                Comment


                • #9
                  Ikke sant. Litt av grunnen til dette er også att jeg vil prøve å øke interessen for slike biler samt bygge opp miljøet i skien når det gjelder crawlere og trailing osv Og har en fantastisk tomt med mange muligheter hjemme hos meg Dette er hagen
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Tom Ivar View Post
                    Har vurdert det og. Men så tenkte jeg att det kanskje var noen her som ville se en av delene med forklaring underveis på Norsk. Beklager for all del om dette ikke falt i smak hos deg eller att dette var galt

                    ingenting som er galt, bare ett mettet video marked.

                    men, noe svært få gjør og som kan være til hjelp for rekrutteringen din kan være at en av bilene blir ett "low budget/new beginner build".
                    er mange som blir skremt bort av økonomiske årsaker samt urskogen av elektronikk, og de har en tendens til og velge RTR istedenfor kit.
                    Last edited by NatteFrost; 23 February 2015, 22:15.
                    IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
                    Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

                    Comment


                    • #11
                      Tenkte å handle en scx10 i morgen samt å prøve å få kittet totalt til under 4500 må prøve. Dette ink lader og batteri osv.

                      Comment


                      • #12
                        Så ut som det kan bli bra kjøring på tomten din ja

                        Enig med NatteFrost at et lowbudgetprosjekt hadde vært noe
                        Mvh Tobias

                        Traxxas Revo 3.3 #5309 / Kyosho Inferno MP9e 150a-1700kv / Traxxas E-Revo 1/10 / Kyosho Mad Force Pro / Kyosho Landmax (x)

                        Comment


                        • #13
                          Har du flere crawlere eller? Bygget mange?
                          Mvh Tobias

                          Traxxas Revo 3.3 #5309 / Kyosho Inferno MP9e 150a-1700kv / Traxxas E-Revo 1/10 / Kyosho Mad Force Pro / Kyosho Landmax (x)

                          Comment


                          • #14
                            Mange år siden sist. Men kikke mye på rcsparks (Aaron) djmedic i det siste så har fått med meg ca det som har skjedd i markede

                            Comment


                            • #15
                              Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1424785660.384921.jpg
Views:	1
Size:	33.7 KB
ID:	783414


                              På vei hjem med godteposen [emoji106]

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X