Hei, jeg er nybegynner på RC og da også på forumet.
For noen år siden fikk min sønn en Sintech GT8 Subaru Impreza. Den er i skala 1:8 og har en 3,5 cc motor. Bilen ble sist kjørt i 2007 da han krasjet med den, og den har blitt stående etter dette. Vi fant den frem i helgen og skiftet skadede deler. Radio og servoer fungerer.
Jeg brukte ettermiddagen i går på å forsøke å starte bilen. Stilte forgasser på fabrikkinnstillinger og fulgte prosedyren i manualen for å få fuel til forgasseren ved å ta av luftfilter, holde for eksos og luftåpning og dra i snoren, og blåste også i slangen til eksospotta. Gjennom slangen så jeg at fuel nådde frem til forgasser, men jeg fikk ikke noen "dusj" ut av sylinder. Ber derfor om noen råd om hvordan jeg skal forholde meg videre. Fuel er ny og pluggen gløder. Tar i mot alle tips og råd, og jeg må ha det inn med teskje
For noen år siden fikk min sønn en Sintech GT8 Subaru Impreza. Den er i skala 1:8 og har en 3,5 cc motor. Bilen ble sist kjørt i 2007 da han krasjet med den, og den har blitt stående etter dette. Vi fant den frem i helgen og skiftet skadede deler. Radio og servoer fungerer.
Jeg brukte ettermiddagen i går på å forsøke å starte bilen. Stilte forgasser på fabrikkinnstillinger og fulgte prosedyren i manualen for å få fuel til forgasseren ved å ta av luftfilter, holde for eksos og luftåpning og dra i snoren, og blåste også i slangen til eksospotta. Gjennom slangen så jeg at fuel nådde frem til forgasser, men jeg fikk ikke noen "dusj" ut av sylinder. Ber derfor om noen råd om hvordan jeg skal forholde meg videre. Fuel er ny og pluggen gløder. Tar i mot alle tips og råd, og jeg må ha det inn med teskje
Comment