Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva er dette???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva er dette???

    Click image for larger version

Name:	20150820_140345.jpg
Views:	1
Size:	40.1 KB
ID:	791092Click image for larger version

Name:	20150820_140331.jpg
Views:	1
Size:	36.8 KB
ID:	791091Hei! Kan noen hjelpe meg å finne ut hva slags bil dette er? (fabrikat, type, modell osv) Fant den i kjelleren hos min far.

  • #2
    Kyosho Inferno MP777 (?)
    Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

    Comment


    • #3
      Mulig.... På motoren står det P5 og R på toppen og nova S21 på siden hvis det hjelper?

      Comment


      • #4
        Motoren er ikke original. Ihvertfall ikke demperen. Novarossi er italiensk og antakelig hakket vassere enn den som ble levert med originalt. Medmindre det er en utgave som ble levert uten motor/radio. Viderekommende foretrekker å velge disse bitene selv for å ha et best mulig utgangspunkt når de konkurrerer. Her er manualen til MP777, finnes mange infernoer, noen deler går om hverandre: https://www.kyosho.com/jpn/support/i...rnomp777_m.pdf Er ikke sikkert det er så mye som skal til for å få liv i bilen, men andrehåndsverdien er ikke stor. Det er elektriske Short Course Trucks i skala 1/10 som er hett nå. Jeg har hatt mye glede av å skru gamle biler fra hverandre, gjøre rent og sette sammen, samt søke på eBay etter delene jeg har manglet. Tar tid, så hvis du har det travelt er det bedre å kjøpe en Traxxas Slash. Går an å bygge om til Lipo/brushless, også en artig øvelse, og du får bedre ytelse og mindre gris. Personlig blir jeg oppstemt av lukta og lyden fra metanolbiler, selv om jeg hater rengjøringen etterpå
        Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

        Comment


        • #5
          Tusen hjertelig takk for hjelpen !

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X