Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppgjør forsikring vannskade RC utstyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oppgjør forsikring vannskade RC utstyr

    Hei,

    Som topic avslører har jeg hatt vannskade i hjemmet. Noen som har noen erfaring med hva forsikringsselskapene dekker av utstyr og modeller?

    Har 5 hele biler som har vært under vann. Biler som inneholdt alt av elektronikk, klare til bruk.

    Selvfølgelig har også utstyr og reservedeler som sendere, batterier, esc, servo m.m gått dukken.

    Men spm er egentlig, når hele bilen har vært under vann, ville dere notert hele bilen med rubbel og bit? Eller kun elektronikk?

    Girkasser, lagere osv er jo også kjørt.

    Noen som har noen tips?
    Tamiya entusiast!
    TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

  • #2
    Jeg hadde skrevet opp rubbel og bit ...

    Selv om PCen din har vært delvis under vann, så skriver du ikke bare opp hovedkort fordi det bare er det som har vært under vann.
    kabinett, disker osv osv...
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Jeg har gjort det. Så får vi bare vente å se hva de sier. Det er utstyr for 21000,- som er gått tapt.

      Så kommer alt annet i tillegg. Er jo enkelte ting som ikke kan erstattes. Som jeg da ikke gidder å sette opp. Bla alle diskene som alt av bilder og film fra 2002-2012 ligger på. Det var ett servertower jeg hadde med 10hdd'er. Det gikk alle dukken. Men sånn er det jo bare.
      Tamiya entusiast!
      TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

      Comment


      • #4
        Fikk ett godt oppgjør. De erstattet 90% av verdien for evt ny anskaffelse.
        Tamiya entusiast!
        TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X