Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har skjedd med rsb.se? Hacket? Tomme for cash?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva har skjedd med rsb.se? Hacket? Tomme for cash?

    Vet det er feil å spørre i et konkurrerende forum, men det er noen friske karakterer i øst som lager minneverdige tråder...
    Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

  • #2
    hehe.. Ikke godt å si, men det kan vel ha noe med trafikk å gjøre. Som du ser, så er det jo ikke akkurat plagsomt mye her heller
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Det virker ganske riktig som om rsb.se har stengt brått. Jeg har hatt en konto der siden 2014. Det har skjedd før at de har blitt spammet med innlegg med "farlig" innhold og kommet på svartelister slik at mange opplevde at nettleser eller antivirusprogram blokkerte.

      Om det ikke er hacking denne gang tror jeg det mest sannsynlige er at de har stengt med vilje grunnet lav aktivitet.
      Jeg vet at mange av brukerne har forsvunnet til "en skjermet kommersiellt drevet tjeneste med lukkede grupper for Like-buttons samlere". Eller noe lignende

      PS: Hatten av for Radiostyrt forum som stadig holder det gående og lar historisk informasjon være tilgjengelig!

      Comment


      • #4
        Det hadde jo vært en drøm om Facebook slutta å være poppis, og gamle forum våknet til live igjen.
        Jeg er fortsatt av den oppfatning at det er greit å skille på hobbyer, familie, venner osv. og at ikke alt blir samla i én stor gryte...
        men men
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • #5
          FB funker til sitt bruk, men mangler bredden til et forum. Dessuten er man til enhver tid prisgitt det som er pk i USA. Jeg kan finne gamle tråder på et forum og glede meg over dem. Litt som å finne en bok om rc fra 70-tallet på et bibliotek, gleden med hobbyen skinner igjennom, selv om tidene og språket var anderledes. Hvis man skal kritisere formen i forum, så er det måten informasjon lagres på. Bildelinker suger. Bildene burde lagres sammen med forumet i overskuelig tid. Så fikk man heller ha en FB-mekanisme som reduserte bildene til en lagringsvennlig størrelse. At jeg evner å glede meg over gamle bibliotekbøker avslører at jeg ikke er 19 lenger..., men jeg er ikke så gammel som jeg har tenkt å bli
          Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X