Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spektrum DX3R PRO RADIO SYSTEM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Martin, lilla du.. sej mej - ka du tru, har du ein slik ein Spectrum Modul-antenne (SPM-75001) løst i "Your Little Shop of Rc"? PM meg a kjakan
    Last edited by Ronny.A; 29 April 2007, 03:06.
    Ronny Arnesen
    Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

    Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

    Comment


    • #17
      Originally posted by Finken View Post
      Kjøp Nomadio React, ti ganger bedre.
      Er den nå det?

      F.eks Spektrum ønsket å basere seg på FHSS men forkastet teknologien pga økt responstid (latency) og fordi at hvis man først mister signalet med FHSS så tar det ekstra lang tid å få det tilbake igjen. Det var for uholdbart for Spektrum.

      Spektrum fokusere på lav respponstid, og hvor pro utgaven kun har 3ms responstid. Nomadio React har 10ms responstid.

      Spektrum har 1000m range mens Nomadio React har 300m.

      Men Nomadio React er en billig greie og sikkert et godt kjøp i forhold til pris.
      "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

      Comment


      • #18
        Så konklusjonen er...?

        Man får det man betaler for...

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • #19
          Originally posted by Ronny.A View Post
          Martin, lilla du.. sej mej - ka du tru, har du ein slik ein Spectrum Modul-antenne (SPM-75001) løst i "Your Little Shop of Rc"? PM meg a kjakan
          Hei pus!

          Er ikke sikker, sjekker i morra!
          Martin Sørlie - 1985
          TLR - Absima - Spektrum
          Darkspeed Racing
          www.teamsmallsize.com

          Comment


          • #20
            Mjau, takk
            Ronny Arnesen
            Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

            Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

            Comment


            • #21
              Tar opp en gammal tråd her

              Hvordan er denne Spektrum DX3R Pro?
              Det er denne du mener? -> http://www.spektrumrc.com/Products/D...ProdId=SPM3200

              Trodde den ikke var så gammel som år 2007
              Raymond
              RC Bil 1: Min HPI Baja med noen ekstra deler - RC Bil 2: Min HPI Savage Flux HP - Radio: DX3R Pro 3Ch DSM2 - RCNorge Youtube - Kjøper Baja 5b deler

              Comment


              • #22
                Tror de egentlig snakket om DX3R tidligere i tråden.

                DX3R Pro kom ikke før 2012 tror jeg.

                Jeg har DX3R Pro og er veldig happy med den! Ganske jålete at den rister hvis du setter på nedtelling av forrige rundetid.

                Hvis du lurer på noe spess så bare si ifra så kan jeg sjekke.

                Det orginalt nedsenkede rattet er også veldig behagelig fordi du får hendene rett ved siden av hverandre.

                Kan anbefales!
                TLR 8ight-T 2.0 Tekin € TLR Ten SCTe Tekin € TLR 22-T € Spektrum DX3R Pro
                Hobao Hyper ST Pro Børsteløs-konvertert med masse deler selges!

                Comment


                • #23
                  Ok, jeg er veldig usikker. Kan kjøpe den gamle Spektrum DX3S for en billig penge. Men ønsker litt mer av det som Pro utgaven gir. Så var det om det er verdt det? DX3R Pro koster ca 250$ på ebay, da uten telemetri reciveren (SR3300T) som koster ca 85$
                  Da kommer det toll/mva og frakt utenom.

                  MEN jeg skal til USA 11-25 juni(Har en kompis som bor i USA, som vi skal besøke), og til Warszawa (Polen) nå til helga. Så kan jo evt kjøpe der? Da slipper jeg frakt og toll/mva.


                  Så er usikker på hva jeg skal gjøre. Har og tenkt på Futaba, men den har ikke telemetri funksjonen. Har bare sett for meg at det er det jeg trenger.
                  Raymond
                  RC Bil 1: Min HPI Baja med noen ekstra deler - RC Bil 2: Min HPI Savage Flux HP - Radio: DX3R Pro 3Ch DSM2 - RCNorge Youtube - Kjøper Baja 5b deler

                  Comment


                  • #24
                    Jeg hadde DX3S før denne, og telmetri delen er helt lik med samme mottager. Eneste vesentlige forskjellen hvis telmetri er det viktigste er at du har lys i skjermen, samt abs og traction control

                    Er sikket er masse andre ting også, men sånn til vanlig bruk er DX3S akkurat like god.
                    TLR 8ight-T 2.0 Tekin € TLR Ten SCTe Tekin € TLR 22-T € Spektrum DX3R Pro
                    Hobao Hyper ST Pro Børsteløs-konvertert med masse deler selges!

                    Comment


                    • #25
                      frame rate på pro er 5,5ms og på s er den 11ms så pro er en raskere modell når det kommer til å overføre signaler til bilen.
                      Den gamle s har ikke samme motager,men kanskje den nye s har samme motager.
                      gammel s er heller ikke kompatibel med dsm2 som pro bruker.Ny s er kompatibel...
                      X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                      ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                      hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X