Announcement

Collapse
No announcement yet.

turbo kit til lama?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • turbo kit til lama?

    leste på denne siden: http://www.rchelicoptershop.com/cata...che-p-185.html. er det noen som vet om dette er verdt å kjøpe, eller er det dårlig kvalitet? har veldig lyst på bra aluminium oppgraderinger, men vet ikke helt hvilke jeg skal kjøpe

  • #2
    hvis det funker så bra som på de filmene der så kjøp de! ikke mye det er snakk om i penger heller.. (men var flinke de som kjørte der da)
    Sunnfjord RC Klubb
    Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

    Comment


    • #3
      mye cash

      jeg har nettopp tjent ganske mye cash på diverse sommejobber, så nå er lommeboka oppi 4500 kr må nok kjøpe det, her på sunnmøre er det aldri vindstille, kun klokka 5 om morgenen:P. har nettopp bestilt nytt batteri og extended alu. innershaft på miracle mart: http://www.miracle-mart.com/store/in...oducts_id=1370 er det et bra battery?

      må også advare folk om dårlige blade grips fra xtreme production, http://www.miracle-mart.com/store/in...oducts_id=1402, skal ifølge onkelen min ,som også har lama, være veldig dårlige, skruene faller ut hele tiden.
      Last edited by lama; 5 August 2008, 14:35.

      Comment


      • #4
        har aldri opplevd det på orginal lama..
        sjekk størrelsen på batteriet før du handler det..
        funker sikkert fint det der..
        Sunnfjord RC Klubb
        Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

        Comment


        • #5
          har kjøpt turbo kit nå, brukte speedpost, er litt utålmodig . det ble noe rot med paypal, men fikk det til til slutt. å innen helgen har jeg forhåpentligvis en lama som tåler vind

          Comment


          • #6
            Vel, et co-axialt helicopter i den størrelsen vil aldri komme til å tåle mye vind, men vil kanskje bli en viss forbedring i forhold til standard.
            På co-axiale heli så fungerer som regel det overste bladsettet som løft og auto-stabiliserende effekt. Det nederste gir også løft, men fungerer primært som den rotoren som kontrolerer retningen det skal gå.
            Er noe sliten og trøtt nå, så jeg klarer ikke å fine en enkel måte å avslutte forklaringen på, så jeg lar det bli ved det ^^

            -Men kos deg med helikopteret, er kjempemorro å fly det!
            "Jeg har vektøy som gjør den jobben der enklere...ett eller annet sted...!"

            Comment


            • #7
              argh

              ble rot med paypal, så mor mi prøvde å logge inn , men hun måtte trykke på checkout en gang til, for siden var utløpt på dato, og da glemte hun å trykke på speedpost, så nå må jeg vente 6-14 dager heldigvis fikk jeg en pakke fra miracle mart med extended 5mm innershaft, så nå flyr heli'en bra, men det er så mye vind her, at det går ikke å flyve ute grunnen til extended shaft var at skruene på det lilla alu innershaft hadde falt ut, å det går ikke and å finne dem . nå har jeg forresten krasjet 3-4 ganger, så nå er main shaft b tannhjulet ødelagt, så heli'en dreier til venstre, og det vibrerer veldig mye, men jeg gidder ikke å bytte main shaft før jeg får turbo kitet, å det kan ta noen dager...
              Last edited by lama; 8 August 2008, 09:43. Reason: skriveleif

              Comment


              • #8
                har fått det endelig :

                har endelig fått turbo-kitet, skal montere det imorgen når jeg får et nytt outer shaft

                album: http://forum.radiostyrt.no/vb/album.php?albumid=138

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X