Announcement

Collapse
No announcement yet.

King motor baja 5b

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dette er en kopi av Hpi, helt klart.
    MEN: Det er ikke nødvendigvis så mye dårligere av den grunn! Det kommer fra tid til annen kopier, og mange av dem er dårlige. Dårlige lagre, dårlig plast,meget dårlige hjul, dårlig motor, elektronikk.
    Men så kommer det også mange bra biler også! King motor baia er en av de bedre! Gjennomført grei kvalitet! Og det lette: Ryker det noe, kan man supplere med Hpi deler, hvis man har det travelt med å få kjørt igjen, og bestiller king motor deler hvis man kan vente 1-2 uker! Og til en langt hyggeligere pris!
    Jeg har selv hatt:
    -King kong monster- gjennomført dårlig kvalitet

    -King motor baja- veldig mye bra. Eneste radioutstyret var som ventet dårlig (som alt kjent og ukjent rtr radioutstyr)

    -FG - Oppskrytt. tungkjørt men jevnt over grei kvalitet.

    -Redcat rampage, 1utgave- overaskende morsom bil, med grei kvalitet (bad radio)
    Obs: Himoto 1:5 er den samme bilen! Mye bil for pengene!

    -Har bestillt meg nå en Falcon 4*4 1:5 for testing. ser bra ut! (se bilde)
    Attached Files
    Last edited by toten ræcer; 2 August 2009, 13:39.
    Anders Bjerkeengen, 70 mod. moro ælt som rører seg...
    Himoto rxb-1, losi half eigth truggy, Ofna MBX R2, Inferno GT, RC 18T, M chassis, El og Nitro heli, Endel båter...

    Comment


    • #17
      Originally posted by freddy85 View Post
      Det er ikke samme fabrikk som hpi lager bila sine..
      Og trur du alle turtle\ ds får dela sine ifra samme fabrikk i kina også.. lol

      Jeg bryr meg ikke om at folk kjøper kopier men at de påstar at det er samme fabrikk,, da blir jeg litt irritert.


      Uansett tøff bil, og håper du blir fornøyd.
      Du kan jo holde oss oppdatert på hvor holdbar den er.


      Tror ikke det har vært nevnt at det er samme fabrikk som HPI.
      Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

      Comment


      • #18
        Helt enig med deg. Du nevnte ingenting om at det var samme fabrikk!! Gi oss tilbakemeldinger om den!!
        Anders Bjerkeengen, 70 mod. moro ælt som rører seg...
        Himoto rxb-1, losi half eigth truggy, Ofna MBX R2, Inferno GT, RC 18T, M chassis, El og Nitro heli, Endel båter...

        Comment


        • #19
          Sikkert bra nok biler og deler,MEN tenk deg sjøl om du eller folk du har i arbe,hadde kommet med et design som ingen andre hadde .Og plutselig var det Kina kopier rundt omkring på nettet????Ikke det at 5b eller 5t er noe nytt.Synes det her stinker fælt........ Men folk gjør som dem vil...Det er jo i tiden at alt flagges ut...Kjenner jeg blir grinete av å tenke på slikt....Æsj..
          Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....

          Comment


          • #20
            Det skal jeg gjøre, venter spent )
            Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

            Comment


            • #21
              Synes egentlig man børe kjøpe orginale produkter hele tiden.
              OTteknikk.com

              Comment


              • #22
                Originally posted by Ignifer View Post
                Synes egentlig man børe kjøpe orginale produkter hele tiden.
                Nå er jo de fleste hop-ups uorginalt.
                HPI Baja 5T.
                Crono RS Sport. til salgs.
                E-Sky V3 2.5Ghz

                Comment


                • #23
                  Jojo, du tok meg vel egentlig litt der da..
                  OTteknikk.com

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Bajafun View Post
                    Bestilte den for en uke siden, hos Motorspeeder.com
                    De er billige å veldig snare til å sende, har som regel dekk, motor kit etc. etter en uke ca
                    Ta en titt på siden deres

                    Denne bestilte jeg




                    Har du fått den evt testen den?
                    Spent på kvaliteten på disse bilene
                    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                    Spectrum dx3s

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by SL33PER View Post
                      Etter og bedømme noen videoer på youtube, så syns jeg att den virker litt slappere.
                      men, videoer er ikke til og stole på.
                      Har lurt på og kjøpe en jeg også. Ha en som delebil/herjebil :P
                      det kan jo komme an på hvordan man kjører inn bilen. he he he. men sån egentlig er det ikke noe minus fordi at den tåler mer siden den er i alu også finnes det jo 30.5ccm som er ganske kraftig. men motor kan jo og byttes i 29ccm fordi virkelige 29ccm motoren er at da går den på bakhjulan

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by rad View Post
                        det kan jo komme an på hvordan man kjører inn bilen. he he he. men sån egentlig er det ikke noe minus fordi at den tåler mer siden den er i alu også finnes det jo 30.5ccm som er ganske kraftig. men motor kan jo og byttes i 29ccm fordi virkelige 29ccm motoren er at da går den på bakhjulan
                        denne tråden har vært "død" i 2 år...
                        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                        Comment


                        • #27
                          jepp, 2 år gammel, og rad, det tåler nødvendigvis ikke mer fordi ting er laget av alu, spesielt ikke bærearmer, som må ha litt fleks i seg. kingmotor sin legering er veldig sprø, og i den delen jeg hadde fra dem, et demper tårn, var det flere luftbobler inne i metallet.
                          biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

                          "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X